play list

05 May 2016

泰北,寮國 2014-01-25to02-10 - Day.01(25Jan14)



1035機今次AAdelay仲飛早左10min,開初以為無咩人去泰北,但原來好full仲有好多大陸人但外國人就好少,可能佢地用其他途徑去清邁(Chang Mai)

過關好耐而且我又坐最後加上要去domisticnokair問野,攪左一輪先搭車,清邁非常少車,call in taxi都要等30min,120thb(=26.6hk)比起網上既info150-200,而且仲黎左架大車添,路程唔遠只要20min,而且時間尚早所以無塞車,到左GH唔算難搵(Your House 2 Guest House),standard fan room 60hk一晚,reception就搵唔到人所以就走去隔離間餐廳問,卒之搵到了,攪好check in就入房,沖左個涼再出發,要去攪聽日後日national peak同金三角既tour

GH出面既牆有好多graffiti都幾colorful,行左陣好肚餓但周圍都係食西野,我唔係好想食,就係7-11度買左件餅食算

去到Topnorth Tour,以為佢地應付慣外國人,但英文都係麻麻,講左陣比埋email睇都唔明,最後就打比原先book tournoi,原來係manager來的,卒之可以溝通到交埋錢羅收據同埋約好pickup時間地點後就走人了

行行下見有間似d樣既食店,雖然都好多西人又啤酒又剩,但都有d thai野食,可惜無牛肉沙律就食左個抄飯算了,飲埋野130b(31hk),中國人仲有9折添,食完好飽就行廟,但發覺素帖寺(Wat Phra That Doi Suthep)好遠而且5點就關門,睇睇錶已經差唔多4,應該唔夠時間了,所以就行去帕刑寺(Wat Phra Singh),但原來都要行成25min,想搭雙條但問左又唔岩,算了行過去

去到岩岩係靚光,雖然間廟好似過於新淨但望落都幾靚,特別係d門既雕花同神像好細緻,同之前睇過既廟唔同,入面一般但就吊左一串串泰幣係頂,d似做大戲棚既錢掛,睇完之後去左睇其他building,見到另一兩座都差唔多,但因光靚所以ok,再睇見到另一間門口既雕花更靚,而且入面無咩人,仲有個玉佛係度,雖然無金邊果個咁靚但都唔錯

行完就去行market,但睇過條路好長唔想行,見有雙條就問價,20b(4.8hk)都算貴不過唔行就算了,叫佢係old city,係附近既Phae Gate睇左陣,影左d,果度仲有少少地攤,不過以賣遊客野多,我無咩興趣

係依度行去market原來都幾遠,要成20min,途中有舊城牆既遺跡仲有護城河,坐車時見到幾靚但我行既位爭d,不過有d噴水池係度加上太陽打埋去既光就變左有彩虹,行到market先去左最近既那瓦拉市場(Nawarat Market)同龍眼市場(Ton Lamyai Market),主要係賣花賣生果多,再行就係瓦洛洛市場(Waroros Market),開初以為好大,但烈來唔係(唔知係我早到定點了),不過好多當地人,而且以食為主,但因之前太飽,所以暫時未食得落,但行番GH又要20min,所以都係唔好了,係度搵支汽水飲下睇下相打發下時間算了,唔知係我曬得太黑定係個樣太causal,汽水阿姐以為我係泰國人,係咁同我講泰文,後尾知攪錯左又笑一輪,

坐到天黑晒,我亦已經落左隔,所以就可搵野食,食左米線(20b-4.8hk)炸豬皮(5b)都幾好味,再買炸魚同炸雞(40b)最後仲買埋青木瓜沙律(Song dam-30b),d汁辣辣地,真係好味,丫,依個街市d 野食都幾食咁,有蛋糕好多炸野仲有d七彩果汁等等,好多種類,但太飽再食唔落了,之後行番GH,明早5點半起物睇埋個morning market先去national peak.


[25/01/14 to 10/02/14]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: