play list

24 July 2015

三日兩夜大嶼山走營(東涌石壁郊遊徑分流二澳大澳) - Day.03 (05Jan14)

貳零壹肆年壹月參至伍日 - 三日兩夜大嶼山走營

東涌>法門古道>昂坪>石壁郊遊徑>大浪村去分流>煎魚灣>二澳>牙鷹角>大澳

Day 03 -牙鷹角,大澳

因唔趕時間,我地攪到成11點幾先起行,出到去終於見清楚出面條水喉,真係好大水,怪不知夜晚咁鬼嘈啦

係牙鷹角經番鬼塘村行去大澳都唔洗半個鐘,行到過去就岩岩好係我地食開既東方小衹園,等左陣就食lunch,都係魚肚羹,竽頭魚咁,不過就係網上既叫左個炸豆腐,不過真係一般,網上既野都真係唔好太信,食完灘開張map睇番琴晚發生怪事既地方,,如果我地唔係睇多幾次同gps workable,可能真係會出事,其實我地唔算太驚,不過我係睇地圖果刻再諗番如果揀錯路就大獲了,係果下真係寒左一寒,

食完由長橋行番市中心,陽光唔錯,去到市中心,又食過,大粒魚旦炭燒雞旦仔等等,行多左陣就搭車走人了,今次早左少少,所以人唔算太多,32夜既camp又完成了

Back To Day.01

[03to05/01/14]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<

No comments: