play list

22 July 2015

三日兩夜大嶼山走營(東涌石壁郊遊徑分流二澳大澳) - Day.01 (03Jan14)

貳零壹參至伍日 - 三日兩夜大嶼山走營

東涌>法門古道>昂坪>石壁郊遊徑>大浪村去分流>煎魚灣>二澳>牙鷹角>大澳



因要番工既關係,所以我地下晝食完野先開始係東涌行,順路去左炮台(之前我行過了),玩左陣geocache再經石門甲村同羅漢寺上山,雖然係附近番工,但其實我未行過石門甲村果頭,依度有間國際學校,有好多外國學生,環境唔錯,但入村既地方呢就沙塵滾滾,不過都見到石龍子依d既小生物,穿過石門甲村,去到羅漢寺已經4點半了

跟手我地要開始上山去法門古道再上昂坪營地過夜了,我地先經過一條河再過水吟橋,之後就係大大小小無數咁多間寺廟,有東林精舍蓮華臺法林禪院華嚴閣法航精舍十方道場等等,仲見到個佛像係度,寫有怪怪而且掉轉晒既字(誰拜明師了這個?),最後我地係日落前上到東山法門既牌,之後就完左法門古道了,時間用左1.5hrs

再行埋去昂坪營地整營羅水整野食,攪得黎都十點了,之後因有流星雨,我地半夜3點幾羅晒睡袋出去睇星,一個鐘數過有60粒流星,算好多了,睇完又訓了,第二日要行full  day山去牙鷹角camp site,好遠既一條路


[03to05/01/14]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<

No comments: