play list

08 January 2015

大嶼山3日2夜camp(東涌昂坪羌山龍仔大澳) - Day.02 (16Nov13)

貳零壹叁年拾壴伍至搭柒日 - 大嶼山3日2夜camp(東涌昂坪羌山龍仔大澳)


9點半左右先起身整早餐,都係輕便為主,米粉加二個罐頭,不過因要體力,所以多左個即食湯包,飲完咖啡收好營十點就起行了,先去左心經簡林,第一次睇都真係幾靚,排位有計過而且幾有氣勢,加上一早無咩人,所以感覺唔錯,經奇趣徑行番市集,見到有2隻牛係度,完全唔怕人,同佢一齊左陣再番出昂坪市集買少少野經過大佛開始多人,見有d狗係度訓覺,聽講係士多養既,雖然唔夠彌勒山附近既狗長毛,不過都係厚毛為主,見佢係陽光下訓覺,幾舒服咁,後尾因有人要去廁所,我係市集既舊亭度訓下,原來陽光下加埋涼風真係好正,怪不知d狗咁嘆

買完野行番心經簡林,睇清楚途中間舊屋,見有隻窗開左之後比d樹根纏住,睇黎都荒廢左好耐咁,anyway,上左心經簡林,諗住行山路過羌山,點知行行下已經無左條路,沿途既絲帶都唔見埋,但見gps條路係岩既,地圖係實線,應該係有清楚既泥路,唔知點解會行行下無左條路(後尾check番原來睇左點點線條路,而本身要行既應該係要由石壁郊遊徑接鳳凰徑4段先岩,難怪係心經簡林度行入去時有牌寫前路崎嶇啦)

我地行左個幾鐘d草越黎越密,但明明聽到有聲,電話亦有connection,但好似真係唔多對路,見前面好快就係獅子頭石,整條路都係一公里,只爭一百米度就可以有條古路出番大佛後面,一係就行番個幾鐘轉頭,諗住得一百米而且聽到人聲應該唔遠,番轉頭既路都其實唔好行,d草好高又有荊棘,行左咁耐遠望見到大佛側面,,真係逃唔出佢既五指山

最後我地決定前行,但就越黎越密荊棘亦越黎越多,卒之明白荊棘滿途係幾咁淒慘,最後行多左兩個鐘先見到條石路出番文明,當中有60米我地用左成個鐘行.短短既一公里路我地用左3.5hrs,,因途中其實不停咁聽到人聲,我地感覺係係市區入面既森林迷路,好奇怪既經歷

時間已經成三點,用左好多體力流晒血咁實在辛苦而且肚餓,就咁係路上食包之後就行番出昂坪污水廠,再過番市集seven買水,真係白行一場,太過份了

最後我地要行馬路,經昂坪路入深屈道羌山道入鳳凰徑5,見到個羌山真係高到呢,

係亭度坐左陣就起行了,由馬路上觀音山434m,跟手要落60m再上番羌山459m,因一條山路睇清楚既,明顯要落谷位再上山,感覺真難受,係觀音山頂好多蘆葦草,而且岩岩日落都幾靚,但睇左影左再行,一見蘆葦草就大風到暈,真係少見多滋味多見就想死,係某一山峰見到鳳凰山,岩岩開始magic,加埋個月亮,幾靚

無幾耐上到頂以為係羌山頂,原來仲要轉彎再上,咁岩聽到d烏鴉係度叫,聲音就係笑緊我地咁,佢地忍唔住係山度大聲鬧佢地,,苦中作樂,

差唔多到頂見到彩霞,係山頭大聲嗌頂埋果十幾級樓梯卒之上到頂,雖然好大風但風景不錯,影左幾張相快走,就快吹到頭暈而且成身濕晒一停低就好凍

半個鐘度就落左山,係黑暗中睇地圖搵路,再行多半個鐘先到萬丈布營地,去到當然無人,咁遠咁荒蕪既地方,而且太黑只可以係路邊好似坑渠既河仔度羅水,雖然睇落都幾清下,但水都係要煮多陣穩陣

 又食完麵同罐頭9點幾就訓了,朝早既3.5hrs既迷失叢林真係用左我地好多體力,研究過就算行長既路由石壁郊遊徑經大浪分流二澳入大澳條路都應該唔洗咁睏,今次既短途揀左行山路唔行馬路真係錯晒


[15to17/11/13]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: