play list

25 December 2014

涌背camp 2013

貳零壹参年柒月陸至柒日 - 涌背camp 2013

去左八仙嶺附近既涌背營地camp,睇網上資料環境好似唔錯,而且十分近車路,所以係一個非常輕鬆既campsite,一早係大埔食完早餐買好野就查車入去,泊好位搵好地點就開始扎營,但唔知係咪因今次無做薯片儀式,所以起好營無耐就落雨,而且係好大果隻,因我隻營比較舊,所以落左陣雨入營睇睇,係窗口個位入晒水呀,原因係膠邊老化,雖然已經用膠袋擋住,但唔知頂得幾耐,所以最後入左fly去避避

之後呢停左雨,就開始食下燒賣同周圍行下咁,上游近河部份非常多蚊,可能平時無咩人行,d蚊係咁撞埋我度,真係好肚餓咁款,行左一圈落左去廁所附近,見有最水喉星盆咁不錯既設施,上番營地,有蝸牛,蜈蚣而且石牆度仲有好多蟋蟀,好似住係一間間房咁,好熱鬧,而且仲有個不錯既magic hour,可能落完雨清洗下d塵所以有個靚日落掛

夜晚係食燒烤,因有三個大食男,所以野食都算食得晒,食完野睇星,可能依度無咩光害,個天都算有好多星,但因始終有少少煙霞,所以眼見但我部雞相機唔係點影到

食過糖水後訓覺,個天又落起雨,而且因我個位係fly個角底之前又唔記得挖去水坑,所以個營係咁比雨霖,基本上係訓唔得安落成日要整個營(卒之深切體會到木屋區落大雨既人既苦況了),之後更發覺開始積水,所以要起身郁營,搬呀搬,搬到無位時已經發覺唔多掂,睇睇錶已經五點幾,算了,收營落去廁所位睇下書等天光,去到廁所位見有個唔錯既石椅,睇落幾好訓,所以就夜晒d濕野係地,換件衫著番條長褲點好兩個蚊香訓覺lu,雖然出面馬路好多人鏈車,d聲打番入牆好似立體聲既效果,不過都唔理了,先訓為敬,朋友去廁所見我咁話係露宿者,我認不過好過訓一個入水既營,而且因石椅係雲石底,訓落一d都唔熱,後尾仲有少少凍要羅番張席出黎放底先好d,後尾清潔工人到左洗地,幾驚佢會洗埋我放野既地下,點知無,,我再一次體會露宿者既心情,

後尾天光上番去食早餐,見有太陽當然羅番d野出黎起勢曬,食完早餐,又食西瓜,大熱天食西瓜真係爽,而且見朋友個營前面有條蟻路,大中細蟻非常忙碌,睇左陣小生命既生活就開始執野走人,又係大太陽又落下雨咁,去到近來非常火既龍尾,見到掛起晒個牌寫住熱烈慶賀龍尾動工,係依度住有地既村民做生意既人睇黎相當高興,其實依度都幾多人,唔知係去沙灘定係踏單車,旁邊既食野地方都非常full,我地搵左間睇落低檔少少既餐廳仔食tea,飲左幾支啤酒,睇下又晴又雨咁,依個天氣踏單車真慘,最後番家後我都中招,發燒了,一定係之前一晚比雨霖濕再露宿廁所門口之後又大太陽咁病啦,不過涌背營地真係一個好地方

[06to07/07/13]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: