play list

26 December 2014

浪茄camp 2013

貳零壹参年柒月拾日 - 浪茄camp 2013

連去兩個禮拜camp,今次去浪茄,晨早未夠9點入到去已經有人係度camp,但好位仲有,但今次天色唔算太好,不過叫做無咩落雨,而且可能因暑假關係,星期六都好多遊艇,多遊艇自然人多,同上年去既好唔同,果次係得我兩個人要晒成個沙灘,今次寧靜不再,而且因無咩太陽又多船,d水雖然仲係好清但d色唔夠靚,亦唔多見到水底,可惜

夜晚好大風,所以無咩蚊,我地打邊爐,而旁邊好多人好多camp,所以相對黎講比較嘈,食完野行左陣沙灘,今次除左香港人,仲有大陸人同外國人camp,而外國人呢,就係沙灘扎營,見佢起左個campfire,d風吹番轉頭,camp食哂煙,攪笑

行完沙灘就訓,不過因人多所以比較嘈,我地已經成十二點先訓,但有個營兩男兩女就岩岩先開始食野,仲一路嘈,煩死,不過唔知點解無人鬧佢地,而我呢就爭d忍唔住,不過最後都無出聲而戴左耳筒就訓了,,今次舊叉電終於無問題,用左成晚燈仲可以用到風扇,因我訓左朋友個營,依個營可能耐無用,痴立立而且非常細仲要好焗下(外面其實非常大風,fly吹到我以為佢頂唔順),d都唔通風,如果無風扇可能要開晒個cover先訓到lu
第二日訓到八點幾九點,去完廁所行左陣沙灘,今日比琴日更無陽光,食完早餐後出去遊左陣水,無太陽真凍,之後沖完身食埋個lunch就慢慢執野走人了,中午都幾曬,可能因之前落左一陣小雨,所以更焗,不過還可啦,上次一舊雲都無今次算係咁了

[13to14/07/13]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: