play list

04 November 2013

惠東雙月灣平海古鎮 - Day 02

惠東雙月灣平海古鎮

Day 02



一早8點起身食早餐,之後坐車去左睇雙月灣(上次個司機唔得閑,今次司機唔識人,海龜博物館無得平,所以無入去),今次雙月灣無比人block,睇黎軍方同鄉民已經攪掂之前既掙拗,但今次天氣依然係爭d,而且好似又多左高樓,感覺唔和諧(開始同香港夜景一樣,一支支高樓頂住晒),再去左買煙花(上次無玩今次多人想玩,有得玩了,聽佢地講算好平,買左一堆之後就再開車,去左其中一個沙灘(開車時經過一個幾靚既想停車行下,但原來已經比人收購左,無得入去),之後去左另一個長灘,雙月灣既沙灘真係好死長,行晒都幾係野,仲見到好多魚沖左上岸變咸魚,上之好似唔多覺

食飯前再去左平海古城,今次無去其他地方而且無落雨,所以睇既時間多左,唔似得上次咁只係去左其中一個城門咁慘



去左一個古老既城隍廟,入面幾唔錯,而且陽光打落d煙度,幾靚,但因無腳架,所以係比較難影,入左最入面既內堂,d光線更好,可惜無咩時間,所以好快走人


之後入左村,行過一兩個城門,當中經過某d屋,睇番個感覺真係幾古城下,非常唔錯,可惜又係無時間慢慢行,之後經過一間好舊既飛髮鋪,老闆講張倚已經係第三代,有成百年,但個設計好有型好實在,利害,而且仲比左把舊剪我地睇,佢話已經有5-60年歷史,當無電時依把剪仲可以羅黎剪頭髮,勁


再之後去左東門城牆,上面牆頂,原來個城牆邊可以行到,之後行埋北門就走人了,番去食lunch


lunch又係一貫既豐富同埋好食,休息左陣就同另一fd兩個人去多次平海古城,之前真係未行夠,本來一路行一路等,但背轉身又好睇睇佢有冇黎緊,所以最後係馬路等,企定等又唔見巴士黎,有個摩托黎問我地去邊,因我地有兩個人所以第一次拒絕左,但第二次另一架就上車算了,5蚊又可坐晒我地兩個係窄少少但好過係度呆等


坐車唔洗十分鐘就到左,慢慢周圍行下古城真係幾古城,而且可能本身無咩遊客,d村民亦唔多理我地只係好柔閑咁繼續佢地慢慢既生活,無幾耐行左去西門(上次行過果度,又去番我覺得好有特色既古廟),坐左陣周圍睇睇,fd話想搵番走前見晒咸魚個位但搵左好耐都唔見,最後行行下去埋南門,真係一日之內行晒四個門


見時間都好晏,唔想天黑先走,所以未夠6點就坐番巴士走人,落車時見佢地企係門口睇日落先醒起,拿拿臨上天台睇,仲見得切個太陽,但好快就唔見左了,而且個magic hour亦好似無上次咁靚,哈


夜晚係食燒烤,真係第一次,而且都幾凍下,但食食下又ok,因蠔係岩季節,所以好肥美,食食下先醒起好玩煙花,見時間已經晏又食得咁上下,所以就係9點幾落左去對面空地玩(太夜驚嘈親人),都係大煙花好玩得多,有d得個嘈字,一大班人玩真係唔錯,不過煙世係一種好快玩完既東西,所以雖然買左好多但半個鐘右左已經玩完

上番去食糖水,老細佢地已經唔見晒,所以自己黎,但個老葛糖口好淡(後尾先知原來未落糖,我地只係搵左鹽,但原來落鹽勾番d葛味出黎都好正,個老葛聽講種左十幾年,所以d葛味真係好正,之後吹水吹到成點鐘,我頂唔順番去訓了,不過又係厚雲,都係無咩星

To Day 03

[18/01/13 to 20/01/13]

Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: