play list

24 November 2013

緬甸 2013-01-31to02-16 - Part.05b(04Feb)

緬甸

04 Feb 2013 Sun Inle lake,Nyaung Shwe Sunny day

Lunch後去左Ywama pagoda,原來係食lunch既隔離,所以食完野就行過一條竹橋就過到去(本身mark左係想去5day market,不過當日無),去到感覺非常清靜,好多白塔,塔下有佛像各有不同形態,塔頂有風鈴,d風打埋去感覺相當好而且基本上得我一個係度行,更覺寧靜,依度地方唔算大但,好值得慢慢睇,但地下仍然係好多細石,行時非常痛,雖然我都算成日除鞋周圍行,但依度d碎石都真係拮得我好痛苦,行左個幾鐘就走去對面河,諗住影番轉個塔,行條竹橋時算驚險,因本身都唔算穩陣加上有船行過時會搖,怕高真係唔行得,去左對面除左有屋外就見個market,但因唔係market day所以無人,行前少少係另一間廟,又係完全唔見人而且都幾古舊下,所以我入左去睇,唔太大但幾好行

再之後就join番driver去另一地點Maing Thauk,依度係非常遠既地方,但因之前一早講好,所以睇完ywama後就出發去了,途中經過好大既Floating Garden,見有人查船入去一行行既田地度耕作,都幾有特色,之後就去左湖中心,真係非常遠加上大太陽同陣陣海風,所以我係船度訓著左,之後好似好耐咁就到左目的地,條500米既木橋真係非常壯觀,因時間已經3點幾,所以要快行,聽講間廟來回要80分鐘,而且其實好一般,所以1516究竟上唔上去,行橋時見到好多floating garden加埋個藍天幾靚,仲見到好多獨腳漁夫或用獨腳控制船既人,影左陣相就行入村,感覺比較原始,買左支糖同2個甘就一路行一路食,行左去其中一間細廟,有少少塔不過無咩特別,見時間已經係4點,所以就決定唔上山了,行番轉頭諗住是但搵間野坐下hea下算了,當然我又揀地道野坐,坐左陣就行番出橋,見driver係橋頭等我所以唔用行太遠就走人了

之後5點就出番湖中心等日落,見到少少漁夫係度,但可能driver唔識影相既人,所以次次都背光,之後船泊左係中心,但漁夫都幾遠,支鏡又唔夠遠,所以我要求行前少少但漁夫又走左,所以最後我放棄了,雖然日落比山阻但又係靚色,還可以啦

番Nyaung Shwe都幾遠而且收左太陽開始凍,番到ferry pier比好錢坐左10k單車去酒店,睇番原來gps mark錯左,佢d地方真難攪,去到guest house(Mingalar Inn 25US包早餐),獨立廁所而且間房都幾四正,都叫有番皂同粉紅粗廁紙(好彩自己帶左卷過黎,本來個袋太細爭d要放棄佢,爭d要留佢係香港,而亦因卷廁紙太訂想係resort度換佢卷細既,直至係依度見到d粗廁紙,知道自已最後無決定錯,好彩),放好野出番counter比低錢就交2件衫比佢洗(600ks=5蚊HK唔洗,而且仲非常乾淨,舊積都洗埋),仲順手叫埋第二日要去Kakku既車(50000ks好貴但睇黎都唔會搵到人同我一齊去,算了),仲有順手攪埋機票reconfirm,而且第二日又要換房,所以求其出去搵d野食再番去執好野最後都攪到十點幾就訓了

To Part.06 - Nyaung Shwe,Taunggyi,Kakku

[31/01/13 to 16/02/13]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: