play list

23 November 2013

緬甸 2013-01-31to02-16 - Part.04(03Feb)

緬甸

03 Feb 2013 Sat Pattupauk>Htitain>Kyauk Su>Nanyoke>Thang kha mauk>Indian,Inle lake Sunny day.

一早起身見太陽未出,行左出門口影左幾張相,路上面既人唔算多但可能d村民煮緊早餐,所以周圍都有煙加上少少既太陽光,感覺相當寧靜,同房既四人組又有人病左了,佢地係參加3日2夜,問過之前果晚好凍,所以我之前一晚已見一個病左係咁包鼻涕,加下第2朝又見另一個又病到成塊面紅晒,睇黎外國人都真係太睇少緬甸既夜晚(眼見只有日本人同我有羽絨),食完早餐後8點先出發,行既路唔特別,可能係太遲太陽出晒黎有d大霧所以無咁靚而且2月好多農作物已收割,所以其實無咩睇,guide話十一月會好好多,但依度既泥有好多唔同顏色,而第二日既路又好多光滑石頭,幾特別,但山景真係非常一般,可能3日2夜會好好多,9點左右見到d農民羅住晒d工具行過,問guide佢地係開工定收工,原來佢地係去緊開工,我問咁幾點完,佢話4-5點,我就笑同我地香港office一樣都係朝9晚5wor,哈,仲同佢講中國既係未天光3-4點就已經落田,好早就收工番家,仲心諗怪不知佢地夏天唔耕田啦,咁晏先開始落田

行左陣就係大樹下休息,雖然d泥係紅色,但我都唔理咁多訓係度休息下,日本人好有興趣我guide對鞋,佢話好似好舒服咁,問佢係邊買,佢又要買一對wor,佢真係去旅行都去到鞋都著爛埋,我好羨慕佢地既長程旅行,德國人呢就用d樹枝整野,見佢整左個棚又整左間屋出黎,我地笑佢個棚一定要黎養豬的,哈

之後一路行一路傾下計咁,同日本人講左好多野,仲問佢印度可以點玩法,又講左我去過既地方比佢參考,之後行行下見到有人壞車,有幾個人幫手整緊,行過既車都停低幫手,端典人就影低佢地,仲話依度既人見到有人有困難都會幫手,佢話如果係端典壞車就唔會有人停低幫,佢話佢地好自私,真係唔講都唔知原來係咁,之後仲順道去左個士多,d打火機掛晒係度比人用,幾過癮,而同行既端典人係護士,佢睇到士多掛有護士畢業証書,就問士多老闆娘係邊個黎,透過guide既翻譯,原來係老闆女黎既,老闆娘仲好開心咁講佢個女叻,而且之後會由仰光番黎依度既鄉村幫手,因醫療實在落後,我地聽到就覺得佢地真係好善良同好心地,仲讚佢個女好偉大讀完書都番黎自己鄉下幫手,老闆娘個樣就非常開心同自豪

最後行左去到Indian已經係12點,見到有人擺買,原來依度岩岩係5days market,所以比較熱鬧,食野既地方又見到4人組(之前唔諗住食野所以行到大半時我就行前唔同佢地一齊),見有時間就一齊食,又傾下計玩下筷子咁,外國人有人識有人唔識,我話我既筷子都唔正宗,日本人就非常正宗既手查法,咁佢地又學下咁,之後講到生肖,緬甸係以星期定生肖,就用我電話check番究竟係星期幾出世,原來佢地個個都只有二十幾,真年輕,食得咁上下say bye後就問guide邊度有船遊inle lake,佢就話載我既船夫可以,本來要去Nyaung Shwe搵boatdriver,但去Nyaung Shwe後再番resort又要搵船番一來一回要錢又要時間,所以問過價18k+12k Sunrise(之前網上睇過住Nyaung Shwe大約加加埋埋都要25k)就用indian個船夫好了,唔洗煩

入inle lake要US5蚊,買左ticket後又買左d類似沙翁既油炸東西就上船了,d船都好大隻,條河又窄,都真係幾考功夫,見好多人都係5人一船咁真係平好多,不過我想自己自由d玩所以就無join其他人,好彩唔係大太陽,所以都幾舒服,係途中見好多村民係河邊行過,又有好多人係河度沖涼,跟手就見一d寺廟係河邊或河中

去到Resort只係2點(Shwe Inn Tha Floating Resort USD 127包早餐,在我黎講好貴,不過黎到inle lake一定要住下floating resort),所以有好多時間,但天好多雲,好彩日落前清左少少,見到少少magic hour,算係咁啦,而我間房呢,係其中一條巷既最後一間,比想像中大,而且非常近河可以睇到好多小船經過,仲有漁民,似係入inle lake既必經之道,雖然有時嘈少少但景觀都幾唔錯

夜晚食tradional food,14.5k都還可以,雖頗辣但味道還不錯,夜晚唔太多星可能係雲厚同依度太多光,之前一日係山都唔算一天都係(柬埔寨就真係一天都係),影左陣相就入屋了,夜晚既緬甸仲要係湖入面都真係幾凍,無咩做好早就訓了

To Part.05a - Inle Lake,Nyaung Shwe

[31/01/13 to 16/02/13]
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: