play list

14 October 2013

我與榕樹有個約會(廟街廿三號天台樹關注組)

貳零壹年拾壹月拾日-我與榕樹有個約會(廟街廿三號天台樹關注組)


行緊去油麻地梁顯利聽地圖講座時係廟街見到有poster貼左我與榕樹有個約會,係一個叫廟街廿三號天台樹關注組既團體主辦,主要係上天台去睇一棵天台樹而且係一個傾下計既function,對依d舊而且好似比較地道既野我總會樂意去參加見唔到既人接觸一d可能冇咩機會接觸既東西


但時間呢有d問題,三點至五點半,地圖五點半完而聽日要去鯉魚門,所以完左地圖後就上去睇睇,真係好舊既大廈,已經有鐵架支撐,樓梯好黑但點左少少蠟燭比人上天台,上到去只有一個人,話d人已經走左,傾左陣計我話聽日再會黎過,佢話聽日會油油喎,落樓梯時見到另一個外國人(亦即係傾計中提及到既端典人,黎香港一個月,但好似好有興趣依個23號既大樹)anyway,係樓梯同佢講左兩句我就走人了

另,當日係天台,見到果個端典人行左去對面天台影相,後尾番到屋企見到FB既相,有我wor,借相一用啦,

[10/11/12]
Photo Link

No comments: