play list

23 December 2012

盂蘭勝會(三十) - 長沙灣潮籍盂蘭勝會Part.02

貳零壹貳年玖月拾肆號(柒月廿九) - 長沙灣潮籍盂蘭勝會Part.02


之後就係送大士同派米,點解係送大士?因依度既化寶爐非常之遠,細既紙扎祭品可以係場內既鐵桶化,但大件既呢,就要嗌車車走羅去化,而派米呢,有樣我感覺唔係咁好,可能係地方大又係最後既盂蘭勝會,好似好講階級,人地果d感覺冇咁重,只係一心做好樣野,但依度我有d唔慣,開始派米時係d好似德高望重既人派,仲聽到有人同個幫手講要企後面,你無資格派云云,我覺好難聽,而且明顯依d嘉賓係生手,好慢仲問阿婆幾點黎排,阿婆就算聽得清你講咩都得鬼閒理你咩,做完show後由番熟手派就快番d,但另一邊又見有人同阿婆嘈,仲要好惡果隻死都要搶番阿婆既第二包米,唉,佢地係咁啦,一包半包由佢啦(見有幫手都係咁講,我都係第一次見派米派成咁),感覺唔多好,不過我係外人,多事

之後聽講大窩口地藏王果邊有打武,又走左過去,知道流料後又番長沙灣睇埋last既幾part野,一番場就見有位阿叔同福品競投嗌大交,爭d打交咁濟,經過派米事件,依檔野感覺都幾麻煩,anyway,走左去睇禮斗同散旗,散旗就相當精彩,同之前睇既有d唔同,佢地話係加長版喎,時間我冇留意,不過明顯走位唔同(開始時見四眼叔叔同打鼓阿姐講左輪野,應該係話佢知要加長版掛,丫順帶一提,從德除左好多後生仔有氣有力之外,打鼓同唔知彈咩琴既兩位阿姐功架十足,極有氣勢)動感更多,幾好睇下,但我企錯位,撞著個超前阿姐,攪到太近又影唔晒,太遠又見佢隻手係鏡頭正中間,最後我放棄了,無咩點影相同拍野,係咁易算了,下次小心d好了

最後係送神,聽講係最後一年係山上兜圈,但一來太夜二來好似冇人跟車,我都係算了

Back to Part.01

[15/09/12]
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: