play list

25 December 2012

2012盂蘭節-後感

來一個有關2012盂蘭節sum up,其實呢我好中意傳統同比較舊既東西,香港雖然越黎越無性格但我希望係有限既時間,空間,能力上能夠多d去參與(或者參觀啦)一d尚未消失既東西,我唔想一d本應係香港既東西最後只靠外地人士懂得欣賞懂得珍惜,作為香港人應該要把握機會參與其中,雖然我起步太遲但總以一整個月去參加各區既盂蘭,依一種要錢要力但實質回報係手少之又少既文化文物東西,只會越黎越fade out,人情人性最pure果part唔會再係一樣會有人珍惜既野,只會係口號,係計算當中好多時都會放在備註一欄,沒有實際既參考性亦無人會理會,所以未係完完全全失去既時候,我去參與當中仲見到某d有趣既人性,溝通中對陌生人既善與不善,一件物件從表面到背後既意義甚至乎只係去一d我未曾到過既地方,其實都幾有趣幾值得

[25/12/12]

No comments: