play list

04 November 2012

盂蘭勝會(初五) - 順天街坊盂蘭勝會

貳零壹貳年捌月拾壹號(柒月初五) - 順天街坊盂蘭勝會
入到順天村已經八點三,岩岩做緊儀式,開頭我唔知做緊咩,後黎先知係普門品(全名叫妙法蓮華經觀世音菩薩普門品),有少少街坊睇緊我就周圍行下
係村入面做又唔算太細起碼主要都算有齊,有小型神棚,神袍棚同福品祭品放埋一齊,亦有大士台馬棚而孤魂台同附薦台放埋一齊,當然亦有經施棚都算樣樣有啦,只係理事處得一張台仔咁,但大士台果邊拜神既位唔係好夠,有d花糟頂住,但感覺小型有小型既特別,而且街坊親近d
有人好奇問我影左d乜又有人問我係咪記者,同街坊(定理事呢?)講左陣野,我話好有興趣睇佢就話小型既經費有限,好多野都係街坊自己整既,我就覺佢d用衣紙摺既紙品好靚亦有好多款式,街坊話佢地唔係叫衣紙但我又唔記得叫咩名,anyway,依個街坊話佢都想學下點摺因為真係幾靚,佢話出面果d係買既我都同佢講係外面睇左幾個都好似冇咁多咁特別,依度街坊真有心
睇左陣見先生們做緊普門品結尾,儀式將d花同水交比工作人員再將佢地酒上大士台既神位,睇左陣就走人了,遲下去埋順安睇先得

[21/08/12]
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: