play list

01 November 2012

盂蘭勝會(初三) - 粉嶺潮僑盂蘭勝會

貳零壹貳年捌月拾玖號(柒月初三) - 粉嶺潮僑盂蘭勝會
因有時間多,所以點零兩點由赤柱入去粉嶺,本身去到柴灣想順手去埋新廈街海陸豐果個,但因時間真係唔夠,所以都係入左粉嶺先再出番黎先再去睇完入筲箕灣8點睇散花,但入到粉嶺已經差唔多四點,場都都好大但就唔係竹棚,爭少少咁啦
剛好做緊瑜伽焰口,都幾熱鬧,手印相當特別,拋出香之後就係一d唔知係咩果(後來知係叫姑雷果),都幾多人去執,我都後尾都執到個,羅上手林林地,好似係飯既東西,但因之後再拋出我唔知係要唔要得,所以影完相後放埋前台位,有人即刻羅左lu
食左個粥,仲有佢d齋要黎送粥相當好味,之後左人話有北斗同散旗,所以都係決定留番係度睇埋先唔番過筲箕灣lu(散花好似之後都有,而且我覺新界熱鬧好多,所以就揀左留係粉嶺)
仲順手睇埋化寶,化大士,派米等等,都幾齊心同要好多人幫手至得
7點幾番到去開緊好多圍食飯,應該有3-40圍左右,加上岩岩做緊潮劇,第一次睇覺得d衫好靚,之後主席定唔知係理事既人同我傾左少少計,我問佢有咩黎緊做,佢話拍賣同請神.之前明明話北斗同散旗,但開晒飯開晒戲咁都唔知有冇,但未睇過所以就問左人搵左個位坐下,一邊做戲一邊拍賣d人又食飯咁都幾熱鬧,拍賣呢好多都係金既野,仲有d名牌袋咁,真係唔平所以反應一般,多數都係d司理買番,野野成萬或幾萬咁,做得d總理司理都真係十萬八萬唔走得,之後既祭品反而多人要,可能比較感覺係特別少少,所以都多左d人投,睇睇下神棚果邊又有儀式,所以我都係走左去睇,問人原來就係北斗(佢話道教係禮斗佛教係北斗喎),主力要黎儀式完後酬神,再後黎就係散旗,所以我都係坐定定係神棚前睇儀式好,但一邊做劇一邊拍賣再一邊儀式,真係好熱鬧
另一邊經施棚聽到有聲,就見做緊北斗,之後係謝佛散旗,原來非常好睇,開頭慢行之後就開始快,而且穿插轉圈,真係幾好睇

[19/08/12]
Photo <<<<<<<<<

No comments: