play list

09 November 2012

盂蘭勝會(初十) - 華富盂蘭勝會(02.華生樓)

貳零壹貳年捌月貳拾陸號(柒月初十) - 華富盂蘭勝會(02.華生樓)


去到華生樓未有特別野做,街坊亦唔多,但之前聽講依度唔比影相,我都係試下影,點知冇人理我,而依度都係金銀衣紙掛天井,但可能佢冇用帆布遮頂,所以向上望成個正方型咁都幾靚,行左陣有位阿叔走埋黎話今年得我一個,佢話上年好多人,但今年少左好
多,我心諗唔知係咪因上年佢依度唔比影相所以今年d人走左去第度

睇左陣又開始破地獄,依個同華景樓一樣,不過就有少少唔同,首先係無熄燈而且拋劍果刻仲加埋火燒衣紙,咁拋果下就加埋火,好似好睇少少,但依個師父既步法比較扭得勁少少,好似跳緊舞步咁,而且噴水落火果下可能勁得濟,好大火之後佢睇睇下隻腳,我懷疑佢比火整親,anyway,睇完又再去下一個地方睇野

[26/08/12]
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: