play list

03 May 2012

坑下莆-北大刀屻(牛牯嶺行山徑)-大刀屻-嘉道理農場

坑下莆-北大刀屻(牛牯嶺行山徑)-大刀屻-嘉道理農場

因好少行大埔,所以襯住五一假期就行下,起點由林村附近既坑下莆開始經牛牯嶺行山徑去北大刀屻到大刀屻,本身諗住行落元朗或粉嶺,但因d小路已經密林,望落應該難行同迷路,所以都係行番大路由嘉道理農場走

一開始預計要6個鐘,同埋知道要大上大落,因有雷暴關係,前一日都覺可能行唔到,8點起身聽到取消左所以就安心出發,去到沙田見陽光諗住ok,點知去到太和落大雨,但11點半出發時又冇晒雨仲要出太陽,唉,行山最甘莫過於落完雨又再出太陽,d熱氣晒番我地就變晒蒸包,而且氣壓勁低又悶熱翳焗,仲要一開始就行水泥路同埋好斜上山,其實都幾辛苦,而且成條路都充滿大水沖過既痕跡,好多沙石同埋草,行完2600米既牛牯嶺行山徑去個亭度就見番泥路,個人即刻開心晒,雖然個北大刀屻觀景台真係乜都睇唔到(比樹遮晒),但上去時沿途都見到大埔同元朗景


係亭坐左陣食過包後就再出發上北大刀屻,明顯有番d風而且有樹蔭,所以好行好多,但我最憎既樓梯都有唔少,去到最高點就係566米,由零上去其實都幾甘但比起之前去camp行山既full gear其實又唔算係咩,只係天氣太翳焗同埋太耐冇行山所以先行得咁慢,行下行下都用左3個鐘(唔計休息時間),丫,仲有朋友個朋友唔知係咪著錯褲定點,行得比較慢,相黎講好似永遠都係得2個人係我前面,但其實我地係4個人行的,哈


係北大刀屻坐左陣見到居然有兩隻燕子飛到咁高,而且其實好大風,佢飛左好多次比都風吹番轉頭,真係睇見佢就辛苦


再行所見既景就更多,但又落下雨又出下太陽咁,明顯係玩我地,anyway,再上多10米左右係大刀屻而且見有圍欄,原來係懸崖,算係幾高下,怪不知要欄住,本來諗住行多3個路口就落山點知d草密得濟過晒都唔知,所以最後行大路落嘉道理走,因為咁落完少少山後就又上番個山仔,又係樓梯而且都幾直下,所以行得慢少少既新朋友就頂唔緊爭少少中暑,要上到山丘上面除鞋換短褲再休息同飲保礦力先掂,我呢就係烈日下冇咩做就又訓左陣,休息左一排就再行,落斜因之前落完雨都幾冼下,要小心慢行,唔係就真係會冼低,最後5點左右到地面,唔計休息5個鐘完成,比想像中易行(但睇相番就真係幾險要咁),如果唔係落過雨應該就更易,而且一整條路都幾多植物同山o念,熟左應該成個山頭都有山o念,可以擇黎食,應該幾唔錯

<01/05/12>
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: