play list

22 January 2012

越南,柬埔寨 2011-12-25to2012-01-04 - Part.11(04Jan)



晨早6點左右起左身,打開窗簾走出露台睇睇咁岩見到朝早既金邊,又係紫紅色既天,冇咩厚黑雲應該又係一個好天,good

係old market附近食過早餐後就番gh checkout,放低行李約好去機場既時間後就出發行埋剩番落黎既行程,因我係包兩日車而ed景點就非常之近我gh,加上7點機既關係,當然唔會浪費第1,2日既車錢去d咁近既地方,所以我先有時間去左金邊既郊外,時間安排得非常不錯,哈

ok,第一站經一條short cut出番去Wat Ounalom(烏隆寺),因之前一晚行過依個社區時見到好多舊樓而且非常之地道街坊感覺,但因太黑咩都睇唔到所以今日一早就行依條路出番去烏隆寺,果然好多舊建築而且感覺比較寧靜,不錯

出番路邊行過去烏隆寺見正門位關左所以就唔浪費時間搵門口入(都唔知開幾點同埋本身都係plan有時間順手先睇埋)

跟手跟住馬路行去National Museum(國家博物館,usd3),入面都幾多野睇而且相當值得入去慢慢行慢慢睇,入面有好大個既側身毘濕奴像,八手毘濕奴像同埋我最中意既闍耶跋摩七世雕像,佢雕刻得非常之靚,線條表情真係靚得好緊要,另仲有其他係吳哥搬黎既石刻又或者門上面既雕刻,依度可以近距離咁慢慢睇真好

用左成個鐘睇完d展品後就出番去諗住行下皇宮,點知睇番本書先發覺原來11點至2點半關館,oh no錯晒,應該睇左皇宮先去museum,anyway,快快手行去皇宮,但搵個門口都搵左一排,而且仲要未夠11點已經關左counter,諗住買定ticket2點半後可以直入去都唔得

只好行番出去睇下邊度有地方比我hea下食埋lunch,行番出河邊時有個講國語既人行埋黎問我係咪去睇皇宮,我答佢係但已經關左要晏d先有得睇,佢就話如果我未買飛佢可以讓張飛比我因為佢話之前入左去入面冇收佢張ticket喎,我梗係唔信佢啦,我唔會慳果少少錢都唔知係咪假飛,ed野點信得過

行番去河邊搵左間比較舒服既餐廳坐下飲下咖啡睇下書咁,之後見肚餓又嗌埋lunch慢慢食,卒之等到1點半左右就慢慢行番去買飛既門口排隊,好彩早到所以算係頭幾個,因我攪錯左次序得番好少時間睇皇宮銀宮等等,所以時間要control得非常好

用左非常貴既6.5買左飛入皇宮睇(包埋銀宮入場費),時間唔係用左太多,睇下d建築又入左登基大殿睇睇就走人lu

係果度再入埋Silver Pagoda(銀宮,銀佛寺)睇,首先睇左銀佛寺主殿,入面既銀磚地板,金銀佛像同埋其他金銀製品鑽石皇冠等等好靚好貴,我最中意係佢既玉佛像,成個翠綠色真係好靚,但因唔比影相所以我只好不停咁遠望,佢d綠色實在太靚,再之後出左去睇左黃金佛腳,好大隻,出面仲有其他國王既佛塔同埋非常古舊而且好長既壁畫,最衰唔係得太多時間所以只可以睇左一部份跟唔晒睇埋成張圖

離開銀佛寺時已經3點2,因我仲諗住沖埋涼先去機場,所以快快手行番gh,順手經過買左支粟米諗住食埋佢地最出名既野先離開,番到gh羅左要換既衫快手沖埋涼後就出發去機場,果然有少少塞車但未到5點交通還可,去到機場4點3左右counter都未開,依個機場雖然細左d但感覺還可,等下睇下相睇下書就ok check in.最後大約6點半左右準時上機,但番到香港都成10點幾而且仲連日本既機一齊,所以行李真係等左好耐,嗯

整個行程雖然比想像中貴,但勝在自由自在,見咩食咩而且都幾岩我食好彩冇肚痛,但天氣就非常非常之熱,好難想像夏天時點去越南,柬埔寨,anyway,吳哥我會再去不過要睇下連埋咩地方,或者Laos(老撾)又或者Burma(緬甸)都唔錯,嗯

吳哥比我印象最深係d石刻,特別係偏遠少少既細寺,佢d雕刻非常細緻,好多像就好似人一樣你完全知佢本身如果係真人佢個樣係點,表情精細,好值得慢慢去睇,我相信冇咩地方可以比你咁近距離冇任何阻隔可接觸ed咁多年前既古物,但都希望d遊客可以小心d保護ed古蹟留番比後代可以慢慢欣賞而唔係為左自己既一張半張合照去破壞佢地,我亦希望果d導遊可以盡番保護ed古物既責任而唔係去教d遊客點去爬上去羅個好角度,ok?


<25/12/11to04/01/12>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: