play list

21 January 2012

越南,柬埔寨 2011-12-25to2012-01-04 - Part.09(02Jan)


本身約左果個tuktuk driver8點到gh點知唔見人,所以就叫gh既老細幫我嗌車,佢極想我用佢細佬既的士(即係第1日載我番gh既司機),又話價錢爭唔遠而且又舒服d因有d地方好大塵等等,但我話佢知我比較中意tuktuk所以叫佢幫手,價錢比我本身訂果個平,只要20蚊,是但啦如果佢識英文既話,之前一直都唔會太rely on gh嗌車,雖然總比係街求其搵感覺上好d,但亦都係網上見過有衰司機由gh叫番黎,想投訴又或者唔再包車gh又會多野講,所以都係prefer網上搵d好聲譽既,不過金邊tuktuk driver既資料真係唔多,依個都係見有人嗌過話唔錯所以見預book,25蚊一日我都覺貴不過金邊既物價係比siemreap貴而且又講到金邊幾咁唔好安全咁,所以算了,點知佢都係唔見人,算數了

卒之攪到8點半先出發,第1站係去Oreusey食早餐,去到好多好多人,係門口煮野食既地方指左要食既內臟麵(1.5),唔錯但係唔夠係吳哥尾二一日司機帶我去食係郊外鋪既早餐內臟麵好食,果度只要1蚊咋

跟手就到第一個景點Killing Field(萬人塚),都幾遠既地方,車都要行成半個鐘以上,而且經過既地方好多沙塵,比之前所到既地方為多,甚至乎多過尼泊爾,所以司機幫我買左個口罩(係吳哥用完後我就諗住唔洗用果個Scarf放低左,我成日用佢黎遮塵)

未夠10點到左萬人塚(丫,有隻蝴蝶唔知點解一上車就跟住我,爬左係我條褲到一直到萬人塚先離開,搭順風車好奇怪),3蚊包埋audio導賞,一路聽一路睇,不知不覺用左2個鐘,可能之前睇得太多日本同猶太集中營既故事,雖則殘忍但沒太多感觸,只係聽到其中一個故事時有d感動,見地下一個個下陷既大洞,仲有其他grave,殺人樹,magic tree等等,可以想像當時既慘況,後尾入面室內,睇下當中用農民又或者身邊既物件所做出黎既刑具,又睇到一層層排到上頂既頭骨,短短幾年殺左真係好多人,慘烈的日子

之後再去左Tuol Sleng Genocide Museum(S21,吐斯廉屠殺博物館,3蚊入場因導遊要5蚊所以我3蚊買左本書仔睇住就算),佢比較近市區,所以番轉頭又用左d時間,又係恐怖既地方但冇想像中咁大感覺,當中有4座大樓,本身由學校改建,依度係監禁同迫供既地方,再之後就會送到萬人屠殺,第一座樓係一間間房,困住d比較高級既官員,房入面冇咩野,只有床,工具箱同掛牆上面既相展示番當時和平後所發現既情況,時不時會發現天花,牆邊以及地下會有一點點血跡,就咁睇唔會太留意,但當發現後就會知道都相當多地方有,可以從ed既血跡方向以及彈孔想像一下當時既情況,同對出既陽光形成比較大既對比

另一座係比較細小既監倉,用磚又左者木板做成一個個極細既監倉,門上面既小窗比視平線為低,剛好用黎由高角度望入倉,而且係比鐵絲網包住晒,聽人地導遊講唔係為左防止佢地逃走而係唔比佢地跳樓自殺之用,仲有其他大型刑具連圖解,雖然我都買左本書仔知道d解釋,但眼見一個個睇落平常但用法狠毒既工具,想出黎既人個腦真係有問題,後尾去左一個展場,講番當時係s21工作既年青人依家既生活同回想當時既情況,係一d比較遙遠既東西,雖然可能透過電影又或者書等等接觸到少少,但親身去當地睇一d真實既當事人講又係另一回事,感覺總係不一樣

睇夠赤柬既東西就去左Russian Market(Phsar Toul Tom Poung,俄羅斯市場),因佢近我想食dinner既no problem resturant,原先叫driver最後先車我去睇完就可以食飯,點知佢車左我黎依度先,既然黎到睇左先算,入到去好多野買,因太多野係度,所以顯得地方好窄又好雜亂,又鞋又衫又零件眼都花埋,因太熱既關係,只係果度食左個酸酸地既木瓜檬粉,其他仲有好多野食賣,但我真係食唔落,之後又行下市場出面,仲食左個檸檬雪葩,涼下休息下幾唔錯

睇完時間只係4點未夠,所以就去左Wat Phnom(塔山寺)睇完先食dinner,當中經過Independence Monument(獨立紀念碑),本身plan last一日先去,不過其實冇咩睇依家經過左所以可以唔洗去了,去到Wat Phnom(入場1蚊),從粉紅色既外表感覺係比較新既寺廟,佢支撐頂既雕像幾特別,入到去先知其實都幾古舊下,d壁畫有番咁上下歷史而且d古仔又幾得意咁(圖下面冇英文,我只係偷聽人地導遊既解釋)

睇到太陽差唔多落山先走,但因番轉去no problem都要一段路,所以就改左去另一間食,個名叫Daraksmey soup,係食柬埔寨土鍋,我到時人唔算多,但無幾耐後就見好多當地人去食,飲埋啤酒都係5.5,但就同SiemReap食既差唔多

司機可能覺得依個地方太遠同冇咩車,所以就約左我7點半番黎接我,但因佢唔得閑就叫左另一人接我番gh,係行緊去tuktuk時一不留神爭d比架收唔切油既電單車撞親,都話佢地交通差同埋開得快啦,係越南,siemreap佢地會睇住人過但依度真係要自己小心d先得

可能個司機唔係好識地方,放左我係一條街就走左,因度度差唔多樣我以為岩地方就落車,睇番個gps原來都爭緊幾條街,好彩我有gps唔係冇地圖又黑蚊蚊都有排搵

見時間仲早,就順手行下先番gh,今次唔行街市而係行下之前經過既路邊小販,開頭專登唔用大機而用細機影,所以就可真實咁反映出當時條街實際既燈光係差唔多冇咁濟,好黑但又好熱鬧好多野食,雖然我仲好飽但行下行下見有食甜品既地灘,又見到有南瓜布甸,之前一直食唔到所以就搵左檔坐低食,雖然好黑又大塵但好多當地人都坐晒係度圍住個小檔口食野,又好多外賣既人係度等,都幾熱鬧,而且都幾多款式,但我只叫左南瓜布甸,佢同食開既唔一樣,係用成舊南瓜係上面整布甸加埋一齊,食時再加冰同練奶,又咸又甜咁都幾得意

番到gh都未夠9點,所以又係露台度飲下咖啡飲下茶睇下書咁,好不悠閒


<25/12/11to04/01/12>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: