play list

09 January 2012

越南,柬埔寨 2011-12-25to2012-01-04 - Part.02(26Dec)



早一晚問過6點半先有得食早餐但我要6點9到Café(越南Travel Agency既另一叫法),而且由GH行去要10mins,所以基本上諗住去食佢幾塊面包算,點知6點半落到去仲整緊話要多10分鐘先得,算了,求其係街見咩就買咩食好了

出到去原來越南既檔口都算遲開,眼見鋪冇咩開路邊小檔亦唔算多,而且根本唔夠時間坐係度食,所以揀左越南出名既夾肉三文治(banh mi thit)食,再買埋凍咖啡一路行一路食,三文治辣辣地但d肉仲有d過左,味道濃左少少

去到Café已經好熱鬧,門口幾架車加一大堆人,有人羅住行李買ticket又或者登記,撞黎撞去好迫好亂,唔理咁多搵左個counter比飛攪左陣confirm攪掂,因ticket冇寫車牌都唔知邊鬼架車,出到門口一邊食埋仲未食晒既三文治一邊搵定架車上,最後搵到一架貼左cai be vinh long 01day tour既車,應該係依架,等等下就上得車,當然上時梗指指張飛個名問問係咪果個tour,唔係都唔知去左邊

上到去原來大部份都係韓國人,有少少台灣日本新加坡同埋越南人(怪不知買飛時問我黎自邊度,可能group埋差唔多國藉既人方便d掛,見第2架車多西人依架一個都冇,嗯)

坐左個零兩個鐘車成9點先去到湄公河,去埋廁所上船,河水好黃但就算乾淨而且非常繁忙,買賣既船耐唔使都見,水位其實都算幾高,唔知關唔關前排flooding既問題定本身係咁

anyway,係船度坐左個零鐘就上岸,係河邊既路一路行一路睇下沿途既屋,入面試左honey tea,蛇酒,睇左米紙,椰子糖,爆谷既製作過程,都算有趣之後就去左食lunch,間野都幾靚下,而且d食送算唔錯,食左生春捲(Cha Gio),有條唔知咩河魚,由waitress拆肉再包米紙,雖然有d浮誇但其實幾好食,我叫左個越南咖啡,慢慢滴真係食完個lunch就差唔多了,同台既新加坡人早飲過我話好甜,仲話凍既好飲d,所以我就未攪前了左一d糖出黎,不過仍然都係好甜,雖然好飲但都係凍既好了,嗯

休息左陣就再坐船去Vinh Long,途中經過類似bohol既Floating Resto,但感覺上冇bohol果個咁靚,果個大d同原始感重d,船程都要差唔多一個鐘,所以係太陽加海風下又訓左陣,去到Vinh Long就自由活動但得1個鐘左右,因lunch專登唔食飽既關係,去到vinh long已經見肚餓,行過見雪榚(5千)本身已甜仲加練奶,甜死了,再去前少少既街市,走左入當地人食野既小檔,大大話話都十幾廿十檔,我當然搵d多本地人食既檔口,如果食既野有興趣就會坐低指指要食同樣既,攪掂(因冇可能講得掂ed檔口仔,所以人食乜我食乜就最方便了,仲有如果佢地都食應該唔會太難食掛),太熱關係食左個朦粉同埋食左條春捲同埋唔知咩肉捲,人人都食咁我當然唔會錯過,原來真係好好食,嗯,計埋2萬5走人,算抵食過hcm市中心

2點左右就走人了,原來番去既車程要3個半鐘,想死.途中訓左幾覺又睇到好多稻田(原來有墓係當中)又見好多休息處(一排一排吊床,有趣)番到市區仲見各式各樣既電單車載貨又好載人又好,真係咩貨都可放上車同埋最多係一家5口全部係部電單車上,嗯

因時間問題番到gh都過左dinner order時間,算,唔理咁多放低野就出發去檳城夜市(Cho Binh Tay),途中經過一條十字路口,好多好多電單車,我卒之見到交通燈係有用的(原來市區大街先有人跟燈,哈),影左陣好似電單車遊行一樣好死大堆車之後就繼續行去夜市搵野食,當中經過一個公園,入面好熱鬧出就好黑但見到有d地灘賣緊野食,就去睇下有咩好野,食左個鵪鶉蛋薄煎餅,辣辣地好好食呀,行行下就去到夜市,賣既野一般我完全冇興趣搵食只見門口有檔極遊客感重既海鮮火鍋檔,唔中意,圍住檳城夜市行左幾個圈都唔見有咩食檔,唔信邪就行遠少少但結果係令我失望既(手上資料可能過時),搵左間幾條街外感覺幾舊下既鋪食(Hoa Dong),見都幾多當地人食應該ok的,佢有英文menu不過睇左陣都唔係好岩我食,行去整野食既位置睇指左春捲同甘蔗蝦(chao tom cuon mia)加埋人食乜我食乜,嗌左個粉應該係叫Banh canh咁上下既野,比河粉粗d有咬口d,仲飲左支好似沙士既soft drink,野食都唔錯但頗貴(13萬vn)

食晒野番到PNL都係9點,所以又搵左檔路口檔飲下咖啡休息下,第日終於可以遲少少起身,不過因為冇咩做而且朝早早起身,所以都係未夠11點就訓了


<25/12/11to04/01/12>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: