play list

08 January 2012

越南,柬埔寨 2011-12-25to2012-01-04 - Part.01(25Dec)



就著請4日假放11日既原因,就自己一條友去越南加柬埔寨,planning時間唔算多,12月去9月底先開始攪,因係聖誕假,機票除左貴少少外就極難book,搵左幾間agnet都爆晒(由越南過暹粒既位幾日都爆晒,要搵人幫手先攪到,仲要比原定既日子遲左幾日,真係爭d攪唔成)

25號搭早機到胡志明已經係10點幾,因事前做左功課(除左機票,GH同tuktuk driver外,其實其他野都係出發前2個星期左右先開始睇),知道越南既的士唔可以立亂搭,好多都係呃人的,落機羅好行李係咁易唱左30蚊(1USD=20566VN inc svc)用黎旁身後就無視晒所有係門口拉客既人一路行去遠少少既domestic果邊搵車,搵岩的士公司後問價,8蚊!比本身預既10蚊仲平,所以就上左車,去到范老五附近既GH已經11點幾,住既係Duc Vuong Hotel,18蚊晚包早餐晚餐,環境比想像中好,仲因冇房upgrade由Mini Single去standard,但本身話包晚飯就cancel,同笑得好甜既靚女reception講左輪,佢offer左一日比我,所以就ok啦,基本上除左慳錢之外就係聽講依間野offer既dinner唔錯,所以要爭取食番餐

上到房原來係頂樓,心諗大獲了,外面就係花園同bar,雖然眼睇好靚,夜晚攪party我就會嘈死了,第日仲諗住join local tour去湄公河睇野,7點要到門口!!!

anyway,settle好野後就快快手去左一間比較出名既旅行社the sinh tourist報名,15蚊Cai Be Vinh Long 1day tour包車包lunch由7點玩到6點番范老五,算ok了

攪掂報名就去左第1站豪仕坊,依度係一個fd既推介,某情度我比多幾舊去埋越南都係因想去睇睇d舊野,就搭車去,依度係完全冇遊客既地方,我第1次親身體驗到車來車往完全過唔到馬路既情況,雖則我係香港已經成日亂過馬路,但依度既電單車實在太多,無從入手,所以就只好野野跟人過,方法原來係無視d車佢地會自行finetune行人既步速同方去,真係大開眼界

去左豪仕坊,係一般人家住既地方,雖然格局幾舊下但已油過晒所以比想像中公整,唔算太特別

之後行左去話遠唔遠話近唔近既Pho Le(錦麗牛肉河粉)食越南生牛河,去到都唔係好識講不過好彩一早影低左想食咩,show比伙記睇就有得食,嗌左個牛圓生牛河,台面有一大盤配菜同辣椒青檸等等,整體黎講辣辣地又夠味道,加埋飲野68000VN幾好食但其實唔算平

食飽後去左平西市場(Cho Binh Tay),去到有番少少遊客,入到去個頂幾特別,個market幾舊下而且好大好多貨本地人又多條路又窄,雖然好多鋪都已經關左但市場外就非常熱鬧,我最中意睇當地人既街市,充滿活力而且夠地道

見時間尚早,係market附近求其搵左間路邊茶檔飲下出名既越南咖啡(約2-3千vn),雖然知道d水可能個肚會頂唔順,但一時唔記得叫佢唔要冰唔要糖,算了照飲,有藥應該唔死得的,不過佢地真係中意偏甜,雖然我一直都唔食甜野但人去左外地就要適應當地人既習慣,所以照飲但其實都幾ok,d咖啡好好飲

坐多陣就番GH沖過涼食dinner,因之前睇過夜晚都幾雜所以冇諗住出夜街,但番到去沖過涼後落到canteen先知道要5點落order先有得食,算了,出去食,橫掂眼見條街又唔係咁靜而且好多人行黎行去仲有好多小食檔,出左去睇左陣又係食當地人既野(因飲左街邊ice coffee冇事所以就開始亂食野,如果有得揀,我最中意當地人食咩我就食咩,其實唔太中意遊客感太多既餐廳),係路邊指手畫腳食左個蛋加唔知咩肉同埋雞比既飯,因加左雞比所以就貴左少少,5萬vn,但幾好食,怪不知多當地人食,又飲左鮮榨庶汁(5千),但都係落糖,好飲但偏甜

係范老五同公園附近行左陣,可能冇咁發達既國家,市民好多時會去行下公園,所以都見d市民行黎行去又或者坐下涼下又見到有人玩踢毽,好利害咁,坐左陣睇左陣就番酒店了,因第日要6點9前到旅行社要早訓,番到去果然不出我所料,好嘈,出面係咁聖誕歌同有人行黎行去講野,攪到要戴住mp3個耳塞訓,嗯


<25/12/11 to 04/01/12>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: