play list

07 December 2011

大東山2011(18號屋) - Day 01(03Dec)


又係一年一度既大東山之旅,今年住既係最好環境既18號屋,實在太愛依間屋個天窗了

因一早已分配晒各人買野既關係,唔用係東涌浪費時間同挨貴野,10點左右食好晒早餐就搭的士去八公拗上山了,但我唔小心留低左個電話係的士車尾箱,同台聯絡左留低電話但上山時又唔係收得好好,加上我做好心理準備會搵唔番個電話,朋友非常開心地要我投入iphone行列一齊用whatsapp,依個當然就唔係好想啦,我成日跌電話落地,iphone應該好易比我跌死而且我最憎咁死大部電話,唉,總之就煩啦

不過雖然有d唔好既事情發生左,但天氣呢就非常之好,個天好藍但冇咩雲所以就冇我第一次上山時咁靚但都非常不錯,上左一定高度過左d烏糟空氣之後仲第一次望得非常之遠,之前只係望到2-3個島但今次冇霧外仲可以望到對開4-5個島,而且烏糟空氣同藍天對比非常明顯,有趣

係小山坡休息左陣又玩左陣大字型訓草地後,雖然爭d曬死,但一大班人無無聊聊灘晒係草地上影相又真係幾好玩

上到大東已經2個鐘度,因冇霧景色非常開揚,望真d仲見到三支香同icc,嘩,望得咁遠真係嚇一跳,清成咁夜晚應該睇到星了

入到屋保養得非常不錯,但牆就比爛頭營義工團寫左一堆字叫人點做點做,幅牆冇再白雪雪真係有可惜,但廁所就非常乾淨,依間屋真係首選

因今次我羅雞蛋同麵包,壓力非常之大,好彩unpack後雞蛋冇事只係生命麵包好似經過車禍咁再冇生命之外其他還ok.食過熱狗就出發行天池,一出門口陽光非常好,影左一堆相後就開始出發,貓草生得好高,加上隻腳好番冇幾耐而且就快去旅行,所以行得極之小心,攪到行行下影影下相就甩左大隊,入左叢林入面,有d草仲高過人,加上落斜行得都幾辛苦下


到左天池清水加上藍天同金黃色既山波非常之和諧,玩左陣草龍(今次唔多見和味龍,唔知係比草龍食晒定喱埋左)影左陣相就走人睇日落了,日落一如想像有幾種色加下望到一堆島嶼,很好,係屋外坐左陣傾左陣就天黑了,氣溫比上年凍但還可以,只係有時風大左少少,但未至於要入屋避冷咁緊要,所以我地係戶外既時間仲算多

打邊爐呢就最方便,9個人買左5磅肥牛,羅出黎果時成舊磚咁真係嚇死人,都唔知食唔食得晒

因氣壓問題水唔係太易燒滾,打邊爐呢就真比d耐性,所以食食下就羅左副牌出黎玩潛鳥龜,罰呢就一定有既,第1個就係出去浸冰水10秒仲要唔比抹手一分鐘,雖然天氣唔算太凍,不過應該都係10度左右,所以玩時我地都笑得好開心,第2個game就係輸左要入廁所開窗(因岩岩有人痾完屎既關係,加上廁所窗係要係出面加入面一齊先開到,所以就有人諗左個個變態懲罰出黎),好彩唔係我輸,哈,之後既就係洗碗呀咁,都唔係我,我卒之都唔洗洗碗了,真開心


食晒野洗好碗就出去睇星,月亮走左天還算幾清,但就冇我第1次去滿天都係咁多,但上次因太凍所以睇左陣就要入屋,今次呢唔算太凍所以可以睇多陣影多陣相

因有幾個人都唔係幾舒服所以12點度就訓覺,第2日睇日出所以我都早d訓,之前次次都訓死左都未試過大東山睇日出,希望今次可以見日出啦


<03&04/12/11>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: