play list

05 December 2011

台中,奧萬大,清境,合歡山,桃園老街 2011-11-24to28 - Part.04(27Nov)



一早起身仍然好大雨下,D雲仲好厚,應該冇咩機會睇到日出,所以都係訓多陣算了

9點起身食完早餐見雨細左就出去行下,3度幾可以冇咩風所以都唔算太凍,但就好大霧好多野都睇唔清,有另一個感覺,之後D霧就見下唔見下,所以山又睇清左少少,仲停埋雨添,感覺都算唔錯

11點幾check out完司機黎到接我地走,天氣都唔算太好,但叫做冇咩雨落,落山時因咁岩係星期日,一路見好多人查車上山,落到去萬大水庫開始散左d霧,但都係冇上山時咁好天色,所以水庫d色冇咁靚lu

開車落到去埔里要成2個鐘,去到已經1點,因天氣一般而且要趕番台北食飯,所以只係去左南投紙教堂skip左廣興紙寮同埔里酒廠,因未係肚餓加上撞正12年一次既埔里清醮,整個埔里都係食齋,所以只係係紙教堂度求其食左個包就算,諗住去台中食台鐵便當好了.間紙教堂真係流流地(聽講日落先靚),不過佢出面既稻田唔錯,影落幾靚

去到台中烏日站咁岩係清明上河圖展出,所以塞左少少車而且高鐵站好多人,幾班車都full左,食完個便當後(我唔中意佢膠盒既包裝,都係中意佢舊紙盒整張粉紅色紙巾可愛)

番到去台北已經5點幾,咁岩係magic hour,個天非常靚,而且仲有條大彩虹,都算粗所以出到好多色,係西門町見到都算有緣了

夜晚行左陣就去天母區既金蓬萊食台菜,野食真係唔錯,仲要幾大碟價錢又唔算貴,幾好,之後行左陣誠品(本身係我想買書但最後係我本書賣晒而fd就左一袋又右一袋,哈)就番酒店了,張床係king size,成間房比佢霸左3分2,我一邊睇相個fd係另一邊上網真係完全好似隔左成間房咁,真係好大張床,哈


<24/11to28/11/11>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: