play list

04 December 2011

台中,奧萬大,清境,合歡山,桃園老街 2011-11-24to28 - Part.03(26Nov)



一早起身諗住睇日出,民宿條友明明話房個方向岩可睇日出,但等左陣覺唔對路出左門口睇,不來係另一邊,即刻行出去馬路睇,只見少少日出既光之後就可能雲厚既關係睇唔到了

影左陣就番房訓8點先起身出去食早餐,但唔多野食,所以我主力都係食番麵包同沙津

番房執好野就出發去清清草原睇綿羊,買左d糧比佢地食摸佢野d毛好厚,怪不知唔怕凍了,表演尚算ok我地仲執左d毛影下相咁,之後我就同d fd失散左,所以自己行自己,行晒上中下路去埋睇馬表演(都幾悶),睇左陣仲落雨,所以走人,咁就撞番其他fd一齊出發向前行去紙箱王食野

係出左清清草原度食左個生蒜山豬肉腸,非常好食,途中見到d爬虫同兔仔放係度比人睇,又睇到少少紅/黃葉,行前少少又食左煎餅,百香果(依個好正,多汁酸酸地愛上了),仲見到當歸菜(聞落真係當歸味),仲有好大棵既高麗菜

去到紙箱王比台中果間大,多少少紙製品,但野都係唔多好食,不過附近真係冇咩好食所以將就下

開始出發上合歡山,當中會經左武嶺先,雖然只係1個鐘車程,但車路比想像中吸引,山連山又有雲又有霧,而且非常非常之高,又見古木松樹等等,單單依程車就值回票價,但因有朋友有高山反應,所以我順手搶左個車頭位置,所以睇多好多野同影左d相,哈

去到武嶺有3275尺高,加上雨又大風,好凍,丫途中仲見有人踏單車,又有人去camp,佢地應該都幾辛苦下

去到松雪樓已經差唔多天黑,司機車左我地去尖山前少少睇雲海,好正,可想而知如果日出時加上雲海會變成點,非常期望第2朝日出時行去睇(因我地住松雪樓,所以行出去非常方便),我地可以揀行上尖山睇又或者係同一個馬路邊睇,但望上尖山條路都幾直下而且又濕滑,加上天黑應該都幾危險下,所以多數係馬路邊睇算了,個位其實真係唔差,司機先生張1000分既日出就係同一地點影,嗯

入到房個view非常好,對正山又有雲海,而且依度比滑雪山莊方便,樓下已經有野食,唔洗行10幾分鐘上黎食,怪不知得咁難book房啦,影左陣相另一個fd又有少少高山反應,叫佢訓左陣先去食dinner,好彩訓左半個鐘已經好番了,可能又車又走黎走去先有高山反應,本身4000以下應該唔會有的,嗯

晚飯都叫做食下西餐,3千幾尺都有得order下野都算唔錯,雖然之前尼泊爾都係咁,但有得食都可以,傾下計食下野fd突然講又落雨又大風又凍,加上松雪樓9點後所有工作人員都會離開走另一座buliding度,就忽發其想話好似金田一咁feel,如果山路封左一班人被困又幾似既,哈

食完野沖完涼仲好早所以就走晒黎我地間房傾下計食下野咁,丫,薯片因氣壓問題上山途中3包已經爆開左2包了,但食落又唔覺林,嗯,岩岩係金馬獎,所以一班人就係3千幾尺既松雪樓睇電視睇到11點幾,幾過癮

但天太厚雲睇唔到星,仲有時落下雨咁,睇黎第2朝都唔大機會有日出睇了


<24/11to28/11/11>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<

No comments: