play list

01 November 2011

蒲台島camp - Day 01


Day 01 - 29/10/11
好都年冇去過蒲台島,今次係camp,天氣非常好,由香港仔搭船到島已經係11點,一開始我地揀上路行,行左一大段樓梯先上到觀日亭,揹住野揀正午十二點先上頂都真係幾攪笑,上到去休息左陣行去巫氐鬼屋同棺材石,途中經過大石既斜路(上次我反方向上去,著錯衫著錯鞋行得好辛苦),見到香港四大毒草之一既羊角拗,生晒d毛出黎,真係唔講唔知咁毒

去到巫氐鬼屋冇咩點變,但我地又見到一條核突蟲,好肥而且尾有分叉,聽佢地講又係有毒,所以都唔敢行咁埋睇

之後番落去士多食lunch,中途係蒲台學校附近見到條大蛇,有兩米長,蛇身有前手臂咁粗,但應該冇毒既但就第一次見咁大條蛇,勁

去到番落妹記士多,食左個餐蛋麵同老闆娘吹左陣水就去仙人石附近紮營,因最後一班船係4點,所以d人走晒得番我地係果度,地方相當不錯,而且附近有舊大石可以當台用,非常好

影左陣相就攪營d野,發覺有人冇帶拖鞋,佢地就用草同薯片袋諗住紮對鞋,攪笑,不過原來d草紮埋真係幾舒服,可以用黎當枕頭都得

日落相當靚,可惜咸蛋王時間不多,到左夜晚我地打邊爐,野食預得岩岩好,途中聽到有人講野,以為係ii,但照過一輪後都冇野,就繼續食,食完野就訓係度睇星,星還算多,可惜唔多清而且燈塔加舂坎角既光都有影響,所以還未滿天都係(最多一次係東灣睇,真係滿天都係),另只係木星最近地球既一日,所以玉眼都見到佢,但就太遠影唔到


因今次早食飯,所以十一點就訓覺,我訓最出面個營,所以個十秒閃一野既燈塔瞪死我,而且半夜仲好大風,個營食晒風吹到澎澎聲,不過還算唔凍,可以接受

半夜3點起左次身去小便,個廁所位雖然隱閉但比個燈塔照住,好奇怪,半夜個天好似清左好多,而且舂坎角d燈熄左,所以我就訓左係舊大石度睇星,粒木星已經係頭頂但就開始多雲,睇左陣就番營訓了


<29to30/10/11>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: