play list

04 September 2011

Cebu & Bohol 2011-08-27to31 - Part.02(28Aug)



9點幾約左司機去睇眼鏡猴同朱古力山,天氣非常之好,正呀


第一站去左blood compact,其實我都唔知咩來的,不過之前睇過下bohol既資料,有提過下依度,就英文解釋,插血為盟掛,是但啦,package包的

第二站Baclayon Church,入面其實幾古舊而且頗殘,睇番門口年份原來只係1872年,但睇落似2-300年歷史,後尾上網check番先知原來係十八世紀初起的,計落差不多300年,原來真係咁舊,等我以為佢保養唔好添

第三站係附加既snake farm,除左蛇仲有貂鼠,豹貓,蜥蜴,貓頭鷹等等,因我對蜥蜴頗有興趣,所以就摸下佢,d皮好鞋,後尾仲比佢放上手,原來都幾重下

到左lunch時間,因錯過左班船要等一個鐘,又係無無聊聊咁,不過我買左件t-shirt有眼鏡猴的,哈,之後因又熱有冷氣既房又好多人,我就聽住鬼故咁係陰處訓覺,有d風吹下都幾ok的,卒之又真係訓左,哈


上左船就食下d冇咩可要求既lunch,睇下河呀樹呀咁,d樹都算高,感覺都幾森林下,三百幾蚊peso個零鐘又有得食下野都可以既

之後既就係重頭戲眼鏡猴,原先以為係籠入面,原來係就爬左咁係d樹度,幾棵就有一隻,都算多,原來實物係好細隻,細過隻手板,d毛同抓住d樹個款有d似樹熊,但佢就眼大大好精靈,好鬼得意

後尾經過man made forest同去左butterfly farm睇蝴蝶,原來d毛蟲係入面一摸佢就識係咁郁,好過癮,仲有隻扮死既蝴蝶,不過唔記得個名了

4點零鐘先去睇朱古力山都算可以,起碼唔係陽光直曬時去所以都算岩影相,聽講有千幾座山,一個個圓圓地咁幾奇怪,以我所知山係由板塊移動而成,但佢全部圓圓地咁唔知攪成咁呢,奇怪

最後天黑前去左Hanging Bridge,橋就係竹整既,第一次見,但尚算穩陣,人多時就算跳都唔多郁,但人一少呢,行下都震得好勁,好難影相,哈

bohol 6點就天黑了,番酒店條路好似好遠咁,番到去沖埋涼休息陣已經八點,因第朝要晨早去睇海豚,所以係酒店食野,都幾貴下,不過有人彈結他,d功力幾堅,佢地聽得好開心

番到房冇咩做,睇下相聽下鬼故未夠11點就訓,第2朝要5點起身,早到呢


Photo Link <<<<<<<<<<<<<<
<27/08to31/08/11>

No comments: