play list

18 June 2011

上環展覽,百子里及Red Bull F1賽車



展覽所選既作品比較新,睇年份都係依兩三年既作品,但感覺色彩比較豐富,還可


光之道,比較特別既題材,香港除左天橋多,其實隧道都唔少,依個展覽既作品除左係我地見慣既隧道外,攝者將隧道內面刻意加光再將原本既隧道面貌放係發光既部份入面,幾特別既手法


依個油畫展係順便過去睇,但某情度黎講我中意落雨既感覺(當然唔係去旅行去郊遊時啦),依個油畫展所畫既畫角度唔錯,感覺亦可,不過某d畫既放置地方唔係太好,好反光,有d睇唔清楚


係結志街行去卑利街時咁岩見到百子里,之前都想去影,今次咁岩行過就順手走入去影下相,但入面整緊,好似話係活化,所以就只係睇到條冷巷,睇到幾座大廈咁上下,唔知整完之後會點呢又


依個red bull dragon run都係順手睇,睇完展覽後去到已經5點半,離開始時間唔夠半個鐘,比想像中多人,但還算熱鬧,有d攤位賣下衫賣下記念品咁,但因人實在太多,要經天橋行去對面先有位攝下睇睇,相就真係難影,因車太快我又距離比較遠,所以movie比較多,不過架F1 D聲都真係勁,但我又真係好死熱,呼
website:Red Bull


有大機係身加上天氣相當之好,經過鴨巴甸街結志街卑利街,影左少少相,街市好似比我上次去少左d攤檔而且舊鋪又好似少左,唔知心理作用定係冇開門做生意,anyway,天色非常之好,加埋d又新又舊既建築物,不錯

<18/06/11>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: