play list

07 June 2011

南丫島


又係一年一度既南丫島宿營,今次係星期一同二,所以要請一日假先入去,去到大約9點零鐘,但原來班友咩都未攪,所以整得黎都十點幾,餓鬼死人,今次好彩地冇落雨,但間屋呢就第一次住,大就大少少但比較遠同埋感覺冇咁乾淨,佢地話下次要同老闆娘講唔再租依間屋

燒完野食都成十二點幾,食到好飽後仲要食蛋糕真係想死,之後攪到二點幾話訓話訓都係咁傾計傾到天光,真係上至天文下至地理都講晒咁濟,難得bobo姐訓得咁近我地都唔起身打9我地嘈住佢訓覺,哈哈

訓左陣就肚餓醒左,拉大隊出去食早餐已經十一點,真係爭d早餐都冇得食,好彩老細話做埋比我地,哈

後黎我地又將食/飲唔晒既野退番比老闆娘,d錢都夠我地幾條友搭船番出香港,唔浪費咪幾好

之後佢地幾個過左北角堡壘街睇中醫,我因條腰同大比位有d事,又聽講個中醫唔錯而且年紀比較大,所以襯佢仲親自睇症,所以就跟埋佢地去,拉根完畢後就比個骨醫睇,佢話我因坐得多得濟,腰骨已經硬晒,冇得攪,哈

之後假腳佢又話積晒血問我睇唔睇埋佢,我話好,佢用支野打我想打散d血,之但係真係好痛,頂唔緊,哈

後尾落番地時係好左好多但可能佢係骨醫,所以隻腳後尾又痛番,真係要睇多次跌打至得,嗯

<13&14/09/10>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: