play list

06 July 2011

高雄,墾丁 2011-06-26to07-01 - Part.02(27Jun)



第二日可能因晴天公仔既關係,一早起身有個大太陽,而且我地係酒店住64樓,所以差唔多望晒向海果邊既地方,不錯

第一站去左夢時代,而且因太早既關係摩天輪未開所以冇咩特別,另因我好唔慣行街,所以行左兩個幾鐘已經想死,真係行山十幾個鐘都冇咁倦

之後去左鼓山搭琴日經過既難民型渡輪到旗律,去左風車公園,好大浪而且之後仲開始落雨,之後番番大街又冇雨,再去埋天后宮,旗律三路食野同睇海邊,佢d魚卵同尖尾螺都幾好食,我地要左中辣,不錯

再去埋大碗公食甜品,佢最大果個大碗公甜品,我地去到岩岩有人叫左,真係成個花盤咁都唔知點食,我諗應該要8-10個人先食得晒

之後就番酒店附近既誠品睇下書,當然冇台北既咁大但我地都睇左個零鐘先走再去六合夜市,但大雨到爆炸,想去酒店附近既食店都冇咩可能,所以就去左好近既三越食foodcount,唔知係細碟定太肚餓,係咁嗌野食,5個人食左十幾廿碟野,真係好痴線

第二朝要過墾丁,希望唔好再落雨就好了

Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: