play list

02 June 2011

長白山 2010-07-31to08-07 - Part.07(06Aug)



我地住既係華天飯店,靚係靚但冷氣係中央control的而且聽講壞左幾個鐘,我間房一直都係28度,熱死人,真係幾grand都係假

出發後坐車由長春去輝南,當中某d唔係高速,多左少少其他村落睇下


去到吉林龍灣自然保護區已經係11點,但天氣良好,藍天白雲,而且大龍灣既湖好清,搭船時d水位好高,感覺同威尼斯有得fing,去到另一邊時行左陣綠草處處感覺好似南生圍,但因太大水既關係,有d地方浸左,行唔到太入就回程了

食過lunch後就再出發去下個地方,丫,依度食既係湖魚,雖多骨但幾甜,不錯

飯後下站係吊水壺瀑布,又因大雨既關係,潮水水流充足瀑布強大,而且樹木翠綠,感覺安寧,有d日本feel


行完後再去下一站小龍灣,但途中我地見到野山狐狸,可能少見人唔算太怕,唔知係咪因大雨關係搵唔到野食所以走左出黎路邊,細細仔幾有得意,希望佢唔好比人捉左佢做貂皮啦

去到last一站三角龍灣(小龍灣),其實冇咩特別,只係另一角度望番個湖,睇左陣就走人了,但入去時經過個花園,花不錯但其實幾細,行完小龍灣後就無lala加多個行程影下花,團友開心了,我本身對花一般,但無聊時都影左d,唔係都唔知做乜好,哈

卒之攪到成四點先起行,番到長春已經係8點幾,食過晚飯後就訓lu,不過依餐係藥膳宴,食左海馬水魚等等,煮得一般,食過好食過佢既,丫,有位團友日日都話食狗肉,可能人少食,雖然成日經過狗肉鋪,但佢無得自己去食,可能驚食唔晒掛,卒之係唔知Day5定Day6某一處話食,但都係無狗肉換來係野豬肉,我都食左幾舊,同豬肉差不多但肉味濃d但比較韌d,幾好食下


<31/7to08/07/10>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: