play list

22 May 2011

貝澳camp2010


因要番工既關係,下晝2點幾先入到貝澳,加上暑假既原因,所有營地已經爆晒,好彩仲可以比我地係草地扎營,仲個campsite就真係成個難民營咁款,好多好多camp,第一次見咁精彩

起好晒營換好晒衫就出去掘蜆,人就真係好多,而且一家大細帶晒登仔咁去掘,好開心,但唔知係水脹左,時候唔岩定係太多人掘蜆既關係,蜆比之前少亦細隻得多,但人人都好開心咁掘,其實多唔多收獲都冇咩所謂既,有趣在d人掘到個地成個地盤咁,一個個洞冇忽靚,有趣

之後因未食lunch而且收獲不多,所以掘左個零鐘後已經番回營地煮野食,本來想沖沖身先食野,但人太多,所以咸住咁食左個late lunch之後又冇所事事咁休息左陣,等到9點幾齊人先開始bbq,今次比較豐富,有乳鴿食,還不錯,哈

第朝因太陽曬入營既關係,太熱訓唔到覺所以就起身,本身附近d人(好似有個教會攪function,聽講有百幾人)可能唔係去開camp,所以好早好早已經起晒身,係度嘈住晒,不過我咩都訓得著既關係先唔多理佢地,唔好話我對教徒有偏見,佢地有時真係比其他一般人更自我中心唔多理人,後來走時垃圾周圍都係睇見都唔順眼,仲掛教徒之名真係不知所謂.

太陽曬得利害,風亦比平時少,真係好熱好熱,連我一個成日周圍走唔多怕太陽既人都比佢曬到怕,第1次要搵地方避開佢,太陽大到連蜆都唔掘,執好晒野就走人了,不過第1次見到太陽既曜光(HALO),好似彩虹咁,有趣

本身要去大浪西support下d示威人仕,但因攪晏左又加上太陽太勁曬到個人好睏既關係,所以最後都冇入西貢,但個心係絕對支持的,希望大浪西keep到啦,如果唔係個個有樣學樣,整個西貢又比有錢人玩晒了

<24to25/07/10>
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: