play list

30 May 2011

長白山 2010-07-31to08-07 - Part.04(03Aug)



8點出發去到西坡景區已經9點零鐘,再轉搭環保車多半個鐘度就去到第一個景點錦江大峽谷,其實依個大峽谷,都係d樹呀咁同之前既地下森林差不多但就比較細,而且多左d火山岩石,奇形怪狀同張家界d石有d相似,但我就係依度既高台落級時一野叉左地面既木棧道既爛位度,拗柴了 >_< 而且下晝仲要行成千級上西坡,唉

因成日整親腳既關係,知道岩岩整親其實只會係有少少痛,所以就唔多理佢去食lunch了,依度係buffet,雖然簡陋但其實食物尚可,加上我地11點幾就食避開晒d人流,所以感覺冇導遊講到差丫

食過飯後就開始上西坡了,雖然全樓梯而且我極憎行樓梯,但發覺冇想像中咁差,可能因早段幾級就一平地加上級寬差不多,所以唔覺太難行,共一千二百三十六級,就算我跛跛地,都只係用左半個鐘左右就上到頂了

但因天氣唔太好既關係,冇太陽亦當然冇藍天,只有灰灰既天加上好多雲,但因開揚既關係,幾實幾好view的,而且因唔太清楚地型,見人行過左條線我就行埋上去右手面既山坡度,後尾先知原來果度已經係北韓,落山後聽領隊講平時有軍人註守,但我到上到去唔知去左邊(後尾諗唔知係咪因大雨水災關係去晒救災),好彩冇事者 @@

落山後因視野開揚,見到好遠既火山口,但就好多黑雲,大雨黎緊了

快快手去左梯子河,因未係季節,所以花唔多亦唔覺一般,但梯子河既流水就好大,流得好快聲響都幾大,影過幾張相後因對花興趣一般,反而走左去路邊睇下條路睇下d雲同山比較有興趣,好有山雨欲來之感,有氣勢呀

六點左右去到松江河鎮,但因整路既關係,我地搵左好耐都入唔到酒店,後尾要佢地搵人帶我地先由後門入,間酒店比人前後都堆左泥,領隊話佢地可以得罪左人,哈

後尾因好多男丁去左救災,所以冇晒bell boy,所以我地自己羅行李,其實我都幾中意,錢問題唔大反而係要準備散紙同埋等行李先煩

松江河鎮係一個幾繁榮既鎮,我地入去時都好熱鬧,所以部份團友自己出左去食dinner,但其實依日既晚餐不錯,感覺幾好而且有個冰鎮情人果甜甜地,幾有趣

之後出左去行,但行左陣就覺幾痛,就去藥房買左紗布包腳,但因市中頗熱鬧既關係,我地都行多左陣先番酒店

沖涼過後浸過凍水發覺隻腳都腫得頗利害,所以要long起隻腳訓,其實最怕係腫晒著唔到鞋,係就麻煩了,拖鞋受唔到力,行唔到就幣了,希望第日消腫就好了

Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: