play list

28 May 2011

長白山 2010-07-31to08-07 - Part.02(01Aug)



食過早餐後第一站到達松花江,因早幾日大雨既關係,有幾千桶有毒化學廢料沖左落松花江,之前係香港時已經知道,攪到成條河都出晒煙,我地去到時就已經係尾聲,雖然一街消防車,但河面已經再見唔到有膠桶亦尚算乾淨,只係因大雨既關係,水比較黃泥色而且水位好高,導遊話本來有隻船係度,但我地只見浸剩幾支杆,真係唔講都唔知本來係隻船

之後再搭車去左敦化食lunch,還可啦,不算太辣但油呢,對我黎講仲可接受既

丫敦化既火車站幾有趣,外觀好有童話感覺,哈

之後去左今日既第一站,正覺寺,因岩岩布工程既關係,好似去左地盆咁,但其實佢入面既神像好靚,而且又係比較恐怖果類既造型,我最中意睇既,哈,但因專重既問題,無影到相只可用肉眼欣賞only
p.s.入面有一觀音像,我一望就覺佢似汪阿姐,唔知係咪依下心存不敬既關係,我幾日後就整到腳了,嗚

之後因天雨既關係,由敦化到二道白河有段已經沖爛左,我地要兜路經延吉再去,路程多左兩個零鐘

延吉由於係朝鮮(即北韓)自冶州,所以除路牌外,其他鋪頭都係中韓字眼,幾有趣

最後黃昏時候去到二道白河,睇左一個鹿場,食過晚飯就番酒店了,之後出左去行一陣買左幾個好貴(成7-8蚊一個)既梨,之後就訓準備第二朝上北坡睇天池了

p.s.領隊千叮萬囑我地要check清楚酒店既用品,因為d員工唔多老實,唔想我地比人屈錢同浪費第二朝既時間,嗯,原來長白山入面既酒店係咁的


<31/7to08/07/10>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: