play list

27 May 2011

長白山 2010-07-31to08-07 - Part.01(31Jul)



整個長白山之旅共8日,但其實第一日搭下午5點幾機last一日就搭朝早11點機,所以頭尾其實只有6日咋

第一日三點幾到機場,因我一直都冇執行李,只在當中早起少少12點零先開始執行李,但要因之前填稅表填漏野既關係,比阿媽捉住攪掂晒(等14日而我又去8日旅行所以攪好先走穩陣)先走得,卒之飯都冇得食,沖沖執好行李,著過拖鞋(整日都搭機所以拖鞋最好)就行人了

去到機場攪好晒d野,就過T2食茶餐,老實T2多野食好多,所以有時間既去果度食最好,可憎我張CARD留左係公司,所以食唔到員工優惠,哈

之後去左gate八十幾(如果冇記錯既話),因搭南方航空既關係,多數唔係搭無人列車就係巴士了,今次個地方係去無人列車果度再行多幾步,印象中未去過,等左陣就搭車上機了

去到廣州白雲機場已經7點幾,沖沖過關後就再上番原本架機,印象中白雲機場比較殘舊但今次去發覺原來幾靚,唔知係咪整過定點,感覺比多年前靚左好多,雖然都係無咩開燈黑鬼蚊蚊,不過過關有趣,首先有個label同另張ticket係出機時派比我地,我地貼好個圓圓label後就行去過關,但唔知點解個關唔知去左邊,直行直過最後先搵到,之後過左關就去到另一處有個空紅check ticket(感覺有點簡陋)過埋x-ray就要趕上機,真係去廁所都冇咩時間
去到長春已經係凌晨12點,出去上左旅遊巴要再搭多成個鐘先去到吉林既吉林皇家花園酒店,去到已經差不多2點,不過間酒店其實幾靚,大堂向上望亦有型非常,不錯,而且我又自己一間房了,哈哈哈

p.s.現代既領隊阿wil話我地非常好彩,因為次次由廣州出發去長春班機都會delay,輕則個零鐘,重則幾個鐘,佢話試過攪到朝早7點幾先去到酒店,攪得黎都要開始出發了,聽落都真係慘情


<31/7to08/07/10>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<

No comments: