play list

23 April 2011

荔枝莊camp


對上一次去荔枝莊已經係06年既事情了,一直都對佢一般,因為一來冇地方去廁所,加上人又多,每次去小解時都好煩,但依度就勝在羅水容易又有地方洗野,而且又有海灘可以玩下水,地方亦幾近,今年四月再次黎到荔枝莊,原來已經變左地質公園,雖然唔知有咩咁特別可以做到地質公園,但發覺比06年時既水質好左好多,d海水好似水喉水一樣咁清,加上安左2個流動廁所,所以相當不錯


講番今次camp,天色非常之好,天上既雲同埋日落前既magic hour非常不錯


不過夜晚燒野食野我就發生左少少意外,首先我地燒燒下野食,我就灘左係地下(有張大膠布係地)個fd走開左,我用佢張小"登"仔long腳佢一野用隻拖腳打我腳板,我仲係度鬧個fd打得我好痛,後尾先知原來我整霖左個蚊香,個蚊香辣穿左張膠布,辣埋我隻腳板

我即睇下有冇起水泡,呼,但我仲未受到教訓,當我繼續燒野食時,除左隻拖鞋周圍行,點知踏到另一個燒剩少少既蚊香,成個人既重力踏埋個蚊香度,今次痛到仆街同即時起水泡,攪到我唔做得腳踏實地,好彩今次唔係行好遠,如果唔係平時既wild camp郁下都行幾個鐘既就大獲了.唉

<24to25/04/10>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: