play list

16 April 2011

日本 2009-11-15to19 - Part.05(19Nov)



今日係最後一日係日本,我地搭6點機,所以仲有半日時間周圍行下,執好野後去左上野行下

落左一整日雨,last一日又係藍天,去到上野放好行李後出火車站附近既阿美橫丁行下,搵左間地方食完定食後就繼續係附近行下,感覺食度比較舊一點,旁邊係火車軌,鋪頭係好似街市or平較平民一d既商鋪,但因我對買野一d興趣都冇,所以只係企係度影下火車橋斑馬線等等,旁邊有間警局設計幾得意,爭d以為佢係假既添,但想影個遠鏡時就咁岩有間救傷車泊左係度,卒之等左一排佢都未走,算啦

行左去火車站附近既上野公園睇左陣,但因遲左既關係,兩旁既樹葉已經落晒咁濟,聽講食度睇櫻花好靚而且極度方法,相信兩旁既大樹岩季節時一定好靚好壯觀下

因冇咩時間既關係,快快睇左陣就走人lu,原來西瓜card係要番買果度先退到錢,咁張card我地只好keep住帶番香港,算啦,當留念好了

去到成田機場冇想像中咁大,買既野亦唔算多,佢地忙於手信時我就冇咩做,見有比人免費著和服影相既地方,d人好高興,依樣野日本又做得幾好喎

最後見仲有d時間,食埋咖哩飯,嗯,相當我地今次日本之行,已經食過晒佢地好多野了,結果係只係用左8千3百幾蚊港紙,比想像中平了

係個零禮拜之內去左兩度完全唔同既地方,尼泊爾沙塵滾滾地方落後但所住所食非常之平,對比下乾淨但物價高昂既日本,反差真係極為之大,哈


<19/11/09>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: