play list

23 January 2011

尼泊爾 2009-10-24to11-02 - Part.10(02Nov)

尼泊爾(Kathmandu,Pokhara,Poon Hill)

02 Nov 2009 Mon Kathmandu Sunny Day

第二日一早搭的士去Swayambhunath Buddhist Temple,同的士司機講好去到中途放低我地,咁我地就唔洗由山腳行樓梯上去猴廟lu,車程當中經過當地居民住既地方,因時間早既關係,佢地既街市仲運作緊,比較少見,係另一個景象,有趣


之後上到猴廟原來咁岩維修緊,真正既冇眼睇,不過冇辦法,只有係周圍既地方行下,有好多人好熱鬧,有d人仲好似幫人祈緊福咁又有人幫佛像洗身,之前未見過,幾特別,睇左陣就行左去山邊睇view of Kathmandu Valley,但因空氣差既關係,朦查查咩都睇唔到,算啦又


順帶一提,d狗又係度訓覺,怪不知TT話佢地唔係訓覺就係打交啦,哈



後尾因有時間既關係,我地決定左行落山,一路行呀行,經過好多當地人來人往既地方,我幾中意依個感覺,之後行左一排卒之去到Durbar Square,人真係好多好多,但我地太肚餓既關係,所以就求其搵左一間野食,都係食番Daal Bhaat,其實我好想用手食,風味可能唔同d,但得我一個咁食又好似唔知點咁,最後都係用叉食算了


之後去左睇一間好舊既古廟Kumari Bahal,係佢地既女神細個時住既地方,全木制,好古舊


後尾行番出Freak Street,去搵搵好食既印度布丁,間野叫snowman cafe,都好出名下,一問d人就知係邊lu,好舊既鋪頭,仲有Bob Marley既海報及懶懶的音樂,感覺好舒服而優閒,佢既焦糖布好好食,最衰真係冇咩時間慢慢坐

之後再去左New Road買茶葉,但原本New Road已經變左深水土步咁,周街都係賣電腦或攝影器材,所以行左陣就番轉頭去番Durbar Square


之後由Durbar Square一路行番去Thamel,一路行都係當地既居民仲有路邊街市,食左個非常好食既街邊圈圈餅之後去埋一間非常之靚既Kaiser Cafe食左件3文治就番Hotel羅番d野去機場了


預早左2個鐘去機場都攪到差不多上機前半個鐘先去到侯機室,依個相信自己所遇見最細既國際機場,仲要用人手對名劃名,真係難以想像如果真係封左既混亂情況,好彩

最後,尼泊爾真係一個好地方,我相信會有機會再去,想行行9日既行程

Back to Part.01

<02/11/09>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: