play list

22 January 2011

尼泊爾 2009-10-24to11-02 - Part.09(01Nov)

尼泊爾(Kathmandu,Pokhara,Poon Hill)

01 Nov 2009 Sun Pokhara,Kathmandu Sunny Day


一早起身諗住搭早機番Kathmandu,點知間Agni Air又再一次delay,今次仲要2個鐘,基本上去到Kathmandu同我地原先既時間係一樣的,真吹脹


去到Kathmandu機場,又因我地遲到既關係,酒店既人走開左,我地又要等左佢地一排,卒之攪完一大輪先番到酒店,放低晒d野後,就開始出發到Boudha,其實Boudha都幾靚,陽光仲好好,但其實佢睇黎睇去都差不多,相亦影黎影去都係咁,所以我地就決定左係度食完午飯後就繼續行程去下一站Pashupatinath


去到Pashupatinath,真係大開眼界,成千人係度祈福仲有水葬,真大場面


之後諗住由Pashupatinath坐車去Swayambhunath,但本書司機睇點知佢去錯左Boudha又要再開車去番Swaymbhunath但又塞車塞到暈,諗諗下唔多對路,所以都係番Thamel先算,我地由天光坐到天黑,攪左2個鐘都有之後途中見到一大堆火把,問番司機原來係毛派示威,見塞塞下都唔對路,但司機又唔識睇地圖,街又冇街名,係咁易見到下個地址,大約估自己係邊,就落車行路算lu,如果唔係都唔知幾點先番到去,但其實個天已經黑晒,我地既所在地仲要係當地人住既地方,一個游客都冇,我地係度行都幾奇怪,當中行過好多示威過既地方,地上既火把仲係度燒緊,成街都係燒野既濃味,又黑鬼蚊蚊,所以一入鋪頭問路一路都幾驚險下,卒之又攪左一大餐,番到去Thamel,睇睇錶,頭頭尾尾已經攪左總共3粒鐘,去到La Dolce Vita食飯,已經倦到死,因擔心機場會有事,所以打電話番香港叫jerry幫手check airline睇下有冇咩變化,果一刻其實都有少少煩驚唔知攪幾耐先番到香港

食過飯後就諗住去番Rum Doodle飲杯野食個名,點知已經太晏,冇得飲lu

之後番酒店訓,但間blue diamond真係好鬼嘈,可能我地係住最平既10蚊一晚,所以地下就好鬼嘈,狗呀人呀車呀鐵閘呀,嘈到都唔知幾點先停,我咁易訓既都成晚比佢地嘈醒,哈

Part.10(02Nov-Kathmandu)

<01/11/09>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: