play list

21 January 2011

尼泊爾 2009-10-24to11-02 - Part.08(31Oct)

尼泊爾(Kathmandu,Pokhara,Poon Hill)

31 oct 2009 Sat Syauli Bazzar,Naya Pui,Pokhara Sunny Day



第2朝一早起左身,疏洗既地方對出真係幾靚,一大片田地對上既係一大個雪山,之前一晚冇咩留意,第二朝先發覺,哈

食過早餐後就行多個零鐘度就番回我地既起點Naya Pui,坐多一個鐘度既車程就番回Pokhara


我地又番回本身住果間Karki Guest house住,今次住落左一層,仲要2個人訓既房唔知點解要有3張床,感覺上冇之前3樓咁光猛,不過算啦,快快手pack好d零食等等,就交晒比sagar同soldier,shy boy佢地,唔通仲羅番香港咩,哈,影完合照後就正式同porter分手,佢地真係好好人,而且好攪笑,仲記得朝早佢地用電話同埋一d snap shot整左2段片,好鬼好笑,唔知之後仲有冇機會撞到佢地呢?哈


之後sagur帶我地去左食佢地既地道午餐Daal Bhaat,其實幾好食,原來尼泊爾d野食都幾岩我,哈

打番電話比係香港既jerry佢地,知道tina冇咩事,咁都好d,後尾仲講原來佢地係酒店撞鬼,仲話係我地住既同一間酒店,哈,其實我地想知,但最後都係冇講到

之後行左陣街,撞到係加得滿都既導遊uttam,佢捉我埋一邊講番jerry既鬼故事比我聽,原來真係幾驚嚇喎,哈



之後我地就走左去Fewa Lake遊湖,但之前仲沿湖走左去一間叫Pumpernickel bakery既地方飲左杯野,但環境真係比山上既差好遠lu

飲完野後就走番去Fewa Lake既湖邊搵番之前傾好左既船家去遊湖,本來300蚊一個人就嗌到250蚊2個,但估佢都係part time性質,感覺到佢撐得頗吃力,不過見佢算幾靚仔,算啦,哈


上到去Varahi Temple,游人都算多,船家話依個湖有種魚好好食,去左Varahi Temple,佢仲指比我地睇,真係好大條,攪到我夜晚仲想嗌魚食,後尾回程時已經開始天黑了,但最後佢居然話用左2個鐘,所以要收500蚊,雖然有少少覺得佢唔多老實,但事實上我地點都係平過出面既船家,算啦

之後番番市中心,行左陣都冇咩買,就去左第一日冇去既lemon tree度叫dinner,一貫既食環境地方,野食都係一般,可能真係食得太多西餐既關係,真係有d厭

番到去酒店,因言語既誤會,以為係依間Karki Guest house有鬼,攪到TT沖涼都唔敢關門,哈

之後訓覺時又熱又凍咁,我唔知心理作用定點,總之就訓得冇咁好啦

Part.09(01Nov-Pokhara,Kathmandu)

<31/10/09>
Photo Link <<<<<<<<<

No comments: