play list

17 January 2011

尼泊爾 2009-10-24to11-02 - Part.04(27Oct)

尼泊爾(Kathmandu,Pokhara,Poon Hill)

27 oct 2009 Tue Pokhara,Naya Pul,Tikhedunga Sunny Day

一大早朋友就話因為唔舒服,最後只有我同另一個相識冇耐既朋友2人上山,因之前準備左大量小食(因聽講十幾年前山上冇啖好食,所以準備好多snack),雖然有2個唔上山,但都keep番2個porter,因為橫掂都要比錢,sagur都算好人,打番個折比我地,只收570us,平左足足100美金,算係咁lu

sagur搵左個朋友安排唔上得山既朋友,我地就連porter一行5人上山lu



途中搭左差不多一個鐘既車,路面都係極不平坦,當中見到好多巴士,坐滿晒人,仲有好多係巴士頂,終於見識到了

去到Naya Pul村莊再過checkpoint冇耐就去左間叫moon light既地方食早晨,環境算係幾不錯,仲有sun eggs同埋咖啡飲,cool



食過早餐後正正式式行山了,途中經過見到好多驢仔(其實果d多數係騾,後尾先識分),見到好多橋,見到好多不同國家既人,仲有雪山同埋河流梯田等等,之後行左一段時間就到左lunch time,去到其中一間叫mountain lodge and restaurant既地方食lunch,因任order既關係,我地叫左都幾多野食,等食途中見到幾個山區比較窮既小朋友,有個仲好靚仔,我地同佢影左都幾多相,後尾仲比左成盒麥提莎比佢地食,哈

可能空氣好既關係,花都真係比香港既靚同埋顏色鮮艷得多,加上雪山及開始變得黃黃既田地,好靚,順帶一提,係途中見到一班騾仔落山,sagur講番比我地知,原來騾仔因腳既關節位問題,上山容易落山難,真係唔講唔知


之後行多左2個零鐘,見左好多小屋休息左1-2次後差不多4點左右就到左Tikhedunga我地既休息地方Laxmi Guest House,飲左一杯咖啡後,襯住未天黑就去左沖涼,因為怕冇晒熱水,哈,第1次到山區既guest house住,一大班外國人同埋頗自助式既木屋,雖然係香港都住過下西貢既板間房,大東山既石屋同埋西班牙既民宿,但依度游閒及陣陣既原始感覺,很不錯

p.s.我地由夜晚果餐開始就爭住自己寫食飯order既list,仲要影埋相,免得唔記得自己食過乜,攪笑,不過原來山上既guest house同埋menu,都係差不多劃一,可能政府想control番食同住既價錢,以免亂晒籠掛

Part.05(28Oct-Tikhedunga,Ghorepani)


<27/10/09>
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: