play list

17 January 2011

尼泊爾 2009-10-24to11-02 - Part.03(26Oct)

尼泊爾(Kathmandu,Pokhara,Poon Hill)

26 oct 2009 Mon Pokhara Sunny Day


朝早去到kathmandu既機場,因為唔記得同司機講要去Domestic機場,我地係int'l果邊落,有個當地人幫我地落行李,聽到要去domestic果邊,有少少暈,哈,原來都真係幾遠,又係一輪討價還價後,比左幾十R佢就開始check行李,又一不小心比左另一個人搶行李,又唔見十幾R,哈,不過係人山人海行李行李海中由佢口中得知係邊個counter排隊,係邊買tax ticket,算啦


入到去候機室,當然係比international果邊更簡陋同細,搭Agni air既羅旋掌飛機,雖然有趣但一開始就delay,本來8點幾既機攪到9點幾先上到,不過內陸機就真係預左了,anyway,一上機就坐左係最好右後面既位置,可以望下himalaya嘛,睇到一連串高過晒d雲既雪山,好壯觀,又見到雪山同雲下既山路fewa Lake同埋市區既屋,有趣

到左pokhara機場,羅行李既行李帶好短,仲要係打橫放,有趣


離開左機場後,因一早已經知道本身望湖既房比團book晒,所以叫guide幫我地搵左間可以望到湖既guest house,環境係好但個湖睇得少少,又成30us一晚,橫掂都係望唔到,所以最後我地揀左間唔太遠但又平少少既guest house住,放低行李行左陣街後就去左moon dance食lunch,因時間不太多既關係,食左幾味快少少既食物後就開始去World peace pagoda


時間差不多用左個零鐘,沿途風景不錯,係山頭見到好多當地人,又有羊等等,聽sagur講原來途中既大樹下就係休息位,望番落pokhara既全景,途中仲撞到一大隊軍人,朋友想影相但又怕唔得,點知軍中有sagur既朋友,最後仲來一個合照,好得意,上完World peace pagoda後,走到途中既士多,飲左野後見到有隻狗望下望下我地,醒起背囊中有食剩既薄餅,就羅左比隻狗食,見佢食得好高興果然羅走係冇錯的,最後依隻狗仲一直跟住我地送我地落山,真好招呼.哈

落到山腳係馬路邊一直行去devi's fall,沿途極為有趣,有人有車有牛有狗有雞仲有羊一大堆一齊行,哈哈,好得意,當中送左包糖比當地既小朋友,個細路一羅就即跑入屋,原來係怕比人搶無得食,笑死,仲有小朋友可能比人影慣,我地影佢時仲係度擺pose,哈

去到devi's fall既cave,裡面原來係熱唔係凍,所以收埋左部大機用細機影,濕立立又高又矮咁,個devi fall係黑暗中望落都幾大下,原來係洞內望感覺好過係網上望過由上而下得個洞好睇得多

之後去番pokhara lake side市區,行左陣因朋友唔多舒服,所以就由sagur帶左我地去食佢自己成日食既local食店食當地菜式,行左1-2條黑蚊蚊既路之後,去到一間黑蚊蚊既鋪頭度食野,感覺好有趣,但佢地可能怕我地覺太黑,居然開燈,即刻冇晒果種感覺,哈哈,佢地d momo好食過網上講既momo max好多,其實野都不錯,價錢仲平到嘔,我地4個人食都係用左300R,換番港紙都係7個零一個人,真係抵到不得了

因為第2朝要一早去行山,番到酒店就好快訓lu

Part.04(27Oct-Pokhara,Naya Pul,Tikhedunga)

<26/10/09>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: