play list

26 September 2010

小康私房菜24Sep10

貳零壹零年玖月貳拾肆號 - 小康私房菜24Sep10

今次有好大隻蟹有好大隻蜆,仲有百花豬同唔知咩飯雞,又係食到好死飽,攪到後尾灘左係疏化,問人"hey,知唔知我依隻叫咩死呀?"佢地明顯唔知咩事時我就講左個答案出黎"依d叫飽撚死呀"攪到佢地就係咁笑,哈,果一刻我又諗起異型爆肚果一幕,後尾仲知道甜品係雪梨燕窩,果個moment真係唔知個肚點再塞多個雪梨,好彩都攪左好耐先有得食,所以都頂得住

後尾小康又羅張紙出黎畫鬼腳,結果又係陸仔兩公婆狂中,攪到我話如果再中要佢地表演即刻食晒4個雪梨燕窩,我知果一刻佢地好驚,哈,最後中左都梗係冇食啦,會死架真係

<24/09/10>
Photo Link <<<<<<<<<<

No comments: