play list

15 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.12(10May)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

10 may 2008 Sat BCN Rainy day
因為已經係尾2兩日係巴塞,我地卒之都決定左去奎爾公園(Parc Guell)睇睇, 雨冇收細到,仍然係一時時既雨粉粉或大風大雨,所以我地可以影到冇人係旁邊既蜥蜴,冇咩人既樓梯入口,冇咩人既空地同埋用瓷磚的碎片砌出黎彎彎曲曲既長椅,仲有幾個山洞感覺既地方,全部都係拼拼砌砌,但雨真係好大,我地用左好多時間去避雨同埋餵白鴒,哈哈
之後我地行行下去左高弟所住既地方Casa Museu Gaudi,四歐入一入一間屋如果唔係落大雨我估我地都唔一定入去,入面真係唔算太大,大廳睡房廁所等等,我覺得最有特色係地下既地磚,每一間房基本上都有不同既地磚,配合上上面既傢私看似隨意但實質相當配合,粉紅色既外牆相當和諧及童話既感覺,周邊亦有大大小小的藝術作品,充滿藝術包圍既感覺

最後去左買記念品既地方,原來係大雨下望回奎爾公園既樓梯,人流疏落,別有一番感覺

因為出發時間遲同埋太多避雨時間,所以基本上全日只係去左一個地方,係打道回府既途中,經過一間比較舊而地道街坊既酒吧,行過時已經聽到入面好嘈,但因西班牙人講野本身都好快同嘈吵,所以不大留意,點知過左無幾耐就見有兩個手查槍既o靚仔衝出門口,但又唔走遠反而係lee埋酒吧門口既牆邊係度等,我地同佢既距離應該冇十呎,所以好清楚咁睇到佢地手上既槍同埋笑笑口係度等,而裡面既人就係係一直鬧,我地都唔知發生咩事所以繼續行,但儀就係果時問我咩事係咪真架?我就答佢鬼知咩,跟手儀就講好驚好快d走,所以我地就加快步速,但又唔係跑既速度因為怕打草驚蛇比人"啡",其實果十零步至轉角後既一段路程唔多唔少都有少少驚,不過過後又唔覺一回咩事,反而後尾先知道原來儀同佢地有眼神接觸,所以知不知話好驚,哈哈

番到所住既屋,槍手事件已告一段落我地所關心既反而係西班牙既天氣仲會唔會落雨,因為第日已經係last一day留係西班牙,我地唔想係西班牙全雨天度過,所以依個好重要,沖涼過後快快手整番個晴天公仔,希望用最傳統既方式call番個藍天番黎,哈哈

後尾番主屋度食飯,卒之見到從香港黎既女仔,佢既partner因地方過於簡陋而所去既方法及地方有著太多分歧,打從黎到巴塞既第一日已分道揚鑣,聽佢講自己一條友搭車出左去城外既蒙錫那(Montserrat)遊覽,天氣凍得可以加上時間唔多配合既關係,一出一入番到黎已經十一點幾,一個人自己搭車同埋番屋加上盪失路,半夜三更自己一個女仔係依個冇咩人既民區行同搵路,都唔講話唔危險,佢真係幾大膽而有韌力,但感覺上好似好趕好辛苦咁,可能我係佢partner都頂唔順,哈哈

另外聽張阿姨講有幾個從香港黎既小朋友到左,佢地係法國讀書自己用幾日時間游游西班牙,張阿姨口中既小朋友(應該都有17-8歲)我地見唔到但只見到佢地一地既行李,原來係因為佢地買既火車票日子配合唔到,除要加錢外亦要停留多係巴塞2日,張阿姨話佢地因為係小朋友樣所以比人搵笨要加錢又見佢地可憐見地方full晒都留佢地訓自己間房同地下,怪不知一地行李啦

感覺上西班牙既英文水平比法國差,所以溝通有時都係一個問題

到左尾二既一晚,民宿既感覺除左好食及尚可的住宿外,人來人往既同屋及同木台既食飯人幾有趣,有時同木台食飯既只係食過一次飯或只係見過一面,今日新黎既舊既第日又唔見左,之前已講過當中好多既係居於歐洲既台灣人或中國人,但原來亦有幾個來自中國但旅行左一段好長既時間,有個男人同老婆及媽去左成年旅行,美國亞洲東歐西歐北歐全部去過,另有一個女人亦係一樣,差不多全部去晒,只係佢係自己一個同埋個樣比起果個男人更平民化,我覺得佢似一個普通而成日困係屋企默默耕耘既師拉一樣,真係睇唔出佢自己一個人可以去左咁左地方,其實住民宿加上親切既主持感覺上真係幾特別

Part.13(11May-BCN)

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: