play list

14 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.11(09May)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

09 may 2008 Fri BCN Rainy day
一大早起身已見到下雨天,雨勢仲要相當不小,所以原定到奎爾公園既行程改左去MNAC,奎爾宮,西班牙村及聖荷西市場

食過早餐後用T10搭metro到達加泰隆尼美術館(Museu Nacional d'Art de Catalunya),可惜因為有大型電單車展覽,令原本可以直行到目的地既我地要跟隨人潮兜大圈先去到,搭左兩至三段電梯上到去山頂既MNAC,門口有一大堆露天茶座高高在上遠望相當潦闊既景色,可惜天氣關係人流疏落景色亦灰灰朦朦,入到美術館內,又見一大群小朋友參觀,原來除法國外,外國小朋友亦時常出外睇睇依類建築美術館等等增加知識,真幸福

美術館既價錢因為感覺較貴,加上事前亦冇研究過入面既展品,所以我地只係係地下行行走走,感覺上入面既設計簡單而有趣,樓梯走廊既擺放及剪裁(唔知點形容,但我只諗到依個字)很有感覺,不錯

之後到西班牙村(Poble Espanyol de Montjuic),但地點又係指示不清晰,用gps知道係邊但搵左好耐先搵到個入口,大雨大風估估下咁行上條斜路,卒之搵到入口,用巴士coupon平上一歐買飛入內,人不算太多雨亦冇減弱既跡象,求其搵個亭坐低食過午餐餵下一齊避雨既白鴒後就開始出發,可能係專登起出黎比遊客行,我感覺一般,加上又大雨又凍,我地係入面搵左一間叫Fran Daurel既展覽館睇睇,入面唔洗錢但亦唔可以影相,我地以為細細間但原來都有成3層,內裡既展品有d都幾有趣,值得欣賞一下,之後我地出番去周圍行下,行行下就會連我依個唔多中意買野既人都會入d商鋪睇睇,原因唔係d野好靚而係真係好大雨,哈哈.途中經過一間餐廳,門口介紹係可以一路食野一路跳西班牙舞既地方,我估入面都幾有特色,但感覺幾high,我地依個經濟團梗係冇入去幫襯啦
之後去左奎爾宮(Palau Guell),但之前睇既資料出錯,原來開放時間已經改左,我地冇得入去只好係門口睇下就算,由門口裝入去,內裡似中國或日本既感覺,但唔知實際係點
最後我地去左聖荷西市場(La Boqueria),感覺上同法國既Pere Lachaise Market一樣咁中意,可能係入面充滿色彩既生果同埋檔口比起法國更為豐富,生果排得整整齊齊五花百門五光十色,入面鋪頭既人亦對鏡頭習以為常,所以係我係裡面影左好多好多相 =P
依日因天雨關係,我地未天黑已經打道回府,番去既途中仲係我地晚晚都去既SPAR express度買左一定數量既野食打發下時間,哈哈

順帶一提,係supermarket買果包磨菇忌廉湯真係鹹死人,我估一包要黎煮一煲湯就差唔多

Part.12(10May-BCN)

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<


No comments: