play list

13 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.10(08May)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

08 may 2008 Thu BCN Cloudy day
一早食過張阿姨的巨型大包加清淡早餐後,就去左聖十字及聖和平醫院(Hospital de la Santa Cteu I Sant Pau),裡面充滿藝術色彩,有部份我覺得好靚但另有一d建築好似風格不一,我較為有保留,後尾查番原來係由父子(多梅內切和佩雷)兩人的所建造,怪不知風格好似不太統一,入面既醫生看似遊閒,食住煙行步路亦似遊客散步一樣,想起西班牙有成2-3個鐘的午飯時間,基本上1-4點好多機構都會關門,歐洲真係幸福
第二個地點係去巴塞非常出名既聖家堂(Sagrada Familia),我成日覺依座建築物好似幾支燒溶左既蠟燭,實際上遠遠望到真身都仍然覺得幾似,聖家堂有分新舊兩面,舊既雕塑已經睇得唔太清楚而新既就相當漂亮,根據資料顯示係聖經故事,我雖然唔太認識但以藝術角度黎睇,都幾講心思及萬二分認真,怪不知地位超然,我地用左7歐入場加2歐上塔,基本上地下要睇既野不太特別,工地居多,但上樓依2歐就相當超值,風景內裡窄窄及轉個不停既樓梯亦令人大開眼界,但因為實在太窄,怪不知唔可停留影相啦,聖家堂入面仲有一個展覽館,睇番咁多年來佢既轉變都幾有趣,食過午餐後就見天色陰暗,感覺有少少不安,心諗唔知會唔會落雨呢
第三站去左米拉之家(Casa Mila),充滿曲線及泥土感的外表,網狀的大門抽離及不太實在感的內部及天台,用左阿姨比既巴士coupon,special price用上7.2歐遊一遊這座充滿特色既建築物還可啦,聽講雨天天台就會close,好彩我地去果時只係天陰,但相信藍天下既高弟作品會更為有個性
第四站來到巴由之家(Casa Batllo),因價錢不太便宜既關係,我地只係係外圍一看,巴由之家既感覺充滿故事感,窗及露台好似一個個籠及戴上面具既枯髏骨,聽講入面既門,lift及窗既design都好前衛及有趣,但成11-2歐,所以當時我地放棄左


最後我地到左大牛場(Placa de Toros Monumental),可惜係當日並冇賽事而5歐入內睇冇人冇牛既鬥牛場,經過討論後,亦放棄了,只係係邊皮及外圍影下售票處就算,感覺上如果撞正鬥牛日一定會相當熱鬧

番到阿姨屋企有得食西班牙海鮮抄飯,但可能太林及多水既關係我覺得一般

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<

No comments: