play list

12 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.09(07May)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

07 may 2008 Wed BCN Sunny day

一大早已經到左巴塞火車站,感覺上比法國火車站新淨得多,一到步最開心係見到廁所卒之唔洗錢,哈哈,去過火車站廁所同埋食完係法國帶過黎既麵包早餐後,就開著個gps搵搵metro站既位置,因為火車站入面同埋路面既指示不太清晰既關係,我地都搵左一陣先搵到,metro對比起法國甚至乎倫敦亦係新淨得多,感覺上乾淨先進有d似香港既地鐵站,搭左半個鐘左右既車程到左poblenou,因為果度屬於係民居,路牌更少路亦更難搵,兜兜轉轉用上差唔多一個鐘既時間,卒之搵到我地係西班牙既落腳地,張阿姨旅店,到步時見裡面既人不太多,只有3數個在吃早飯(定午飯呢?)anyway,我地一入去張阿姨就問我地食左野未,我地回答過後就放低行李,後來知道我地係住另外一度,所以我地交低錢再等左一陣後張阿姨就羅住架單車帶我地去所住既地方,果時我心諗要羅單車一定唔係咁近,一路行時張阿姨就問我地係咪好難搵,我就好老實地答真係有d難度,途中經過見到一個女人,張阿姨同我地講個女人精神有d問題,之前佢黎依度住仲好正常但幾年後已變得不太正常,一口可惜既感覺,果時覺得張阿姨份人真係幾親切,行左3-5條街後先到我地既目的地,果度好似工廠區既感覺,街上人同車都唔太多,感覺上幾靜,有少少擔心夜晚依度會靜成點,哈哈

入到大廈入面,只有一條樓梯及一部好古老既lift,部lift仲係可以望得通既設計,細個果時係香港區搭過之後一直都冇咩見過,張阿姨叫我同儀搭lift上一樓,佢自己行樓梯,心中既疑問又再一次出左黎,入到lift後原來好細,成部lift只可以裝2個人,max for 2person,哈哈,原來如此

雖然lift同埋走廊真係幾古舊,但屋入面感覺不錯,我地仲有一間房住,後尾知道原來我地一早訂,所以先有間四正既房住下,又係既,25歐又早晚餐又住又個似樣少少既沖涼房,都真係好抵lu,所以對依個民宿整體上十分滿意,特別係張阿姨所煮既野食十分好味,係歐洲食左咁多日麵同麵包後,雖然我對食冇咩要求但感覺上仍然係高興既


張阿姨講低左suggest既路程同埋要注意既事項後就趕番主屋打點一切,睇黎佢真係好忙,我地放低左行李,passport同埋羅左一d要用既錢加上鎖上門後就出發(雖然度房門個鎖爛爛地,哈哈),首先去左巴塞既市中心哥德區,到過大教堂(Catedral de Barcelona)國王廣場(Placa Del Rei)海上聖母教堂(lglesia de Santa Maria del Mar),途中亦經過畢加索美術館(Museu Picasso)同埋行過左都唔覺既聖海梅廣場(Placa de sant jaume)等等,人多巷多建築物亦多,穿過大街小巷望上藍天及宏偉而古舊既建築物感覺不錯,行左差唔多3-4個鐘後真係要搵搵野食,但可能係遊客區價錢認真不平,求奇去左間連鎖式既快餐店叫左件三文治餐同埋一客薯片兩個人已成10歐,真係一d都唔平,件治仲,哈哈哈

飽肚後係市中心行左一陣就轉左去位於Carrer Ample既Papabubble糖果店,途中又係窄巷,見到一架救傷車窄巷掉頭,攪到我地無路可退入埋人地既鋪頭入面避車,真攪笑,Papabubble鋪仔細細但d糖唔錯,唔太甜幾好食,貨架上五花百門既糖,整整齊齊價錢亦ok,但感覺個package好重,加上我唔太好買野,所以轉左去睇旁邊既整糖示範,個感覺有d似搓麵粉,睇左陣就行左出鋪頭影下相研究下佢地既咭片(幾靚架都)等儀買完野就走左lu


之後一直行呀行去左Barceloneta,張阿姨話個沙灘係屬於地中海,儀相當高興我就覺得地唔地中海咪又係咁,不過個海灘真係好長好長,加埋d遊人同埋個藍天,仲有個唔知咩既藝術建築,整個構圖又真係幾靚既,我地坐低一陣都幾大風海面亦有d凍,見到d遊人多數係行下沙灘曬下太陽玩下波咁但仍有人落海游水,諗起就凍

係沙灘行番所住既地方原來係好近,我地就plan之後有時間可以再黎,話晒真係未hea夠,哈哈

番屋仲過涼就去張阿姨度食晚飯,去到時己見成木台人食緊飯感覺熱鬧,我地入廚房裝過飯後就坐低左,當中有一味紅燒扣肉,好好味,言談間原來住客多數係台灣及內地人,但佢地多數係係歐洲打工或讀書,因地點近既關係到西班牙旅遊,並唔似得我地本身來自香港的旅行,聽張阿姨講當日亦有兩個來自香港既女仔到步,但人來人往既關係未有機會撞到,食過飯後就搵supermarket想買少少野飲,但第一間比較大型既搵唔到我地所需,反而另一間細得多既小型supermarket"SPAR express"我地就搵到自己所需,價錢亦相當平,真高興

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<<<<

No comments: