play list

11 March 2010

歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿) 2008-04-30to12 - Part.08(06May)

貳零零捌年肆月貳拾至伍月拾貳號 - 歐遊(倫敦,巴黎,巴塞隆拿)

06 may 2008 Tue Paris Sunny day

Last一日我地退房後要去Pere Lachaise Cemetery,但因佢附近有個市場(Pere Lachaise Market)岩岩係果日會開,所以順便去埋,依個市場又大又熱鬧,好多生果好多野睇,我極度中意,d麵包仲好平好大個,我地買左少少後行左一排,之後想去飲下咖啡,coffee shop坐左陣飲下coffee,旁邊既人好熱情咁話要幫我地影相,但其實我地拒絕左幾次講唔洗真係有d唔好意思,當中想去下廁所點知佢要收錢,算

坐左陣露天coffee shop後就要走lu,因為仲有墳場同埋牛棚未去,係行去搭metro途中,見到旁邊既商鋪有燒雞賣,就買左2隻要黎做午餐晚餐,雖然要12歐2隻貴左少少(前幾日撞度同事佢話10歐2隻),但都算好平好平,cut開佢後pack好放埋入bag就去搭metro,但當我想入閘時竟然發現唔見左張飛,shit,平時唔見d cheap野就好啦,今日因要去墳場市場牛棚,又要番酒店羅行李之後再去火車站,我買左張全日票先黎唔見,仲要搭左一程就冇左,唉,因為我地冇晒t-ticket,單張又唔抵,要無lala比多10歐去埋其餘地方,好慘 T_T

收拾左傷痛既心情後好快去到Pere Lachaise Cemetery,果度地方又大又古老,但map要比錢所以我地決定左亂咁行就算,入面既墳墓好多都係家族式安葬,基本上都幾大,有d大家族少少既成間屋咁,中途經過有兩間仲大到成個政府大樓咁,勁

時間唔太多,食過午餐後行左陣,中途見到不少烏鴉,有隻仲企左係個墳墓既十字架上,pose同氣氛好夾,所以係咁影佢,話實佢地真係好大隻,個咀又好似好硬咁,我地都唔係太敢行得太埋怕比佢追,哈哈

之後去左牛棚(La Villette),天氣真係好好,紅色既建築物加上藍天及一面綠草地,仲有地標之一既大波波,雖然好晒但感覺一流,仲好想係草地訓番陣,可惜時間真係冇之前咁多,所以有少少遺憾,明明日日都有得係法國周街訓架嘛,唉,行行下見到成班細路係度,佢地著晒一年頭白色既衫係草地玩遊戲,唔知熱唔熱死但一地風車又一大群白色衫小朋友周圍走,雖然天氣好熱但畫面和諧而有趣,法國小朋友真幸福,成日都撞到佢地周圍去,不過成日係咁佢地既父母交通費真係唔少,途中仲見不少遊人踢波蹉單車,草地訓覺睇書晒太陽,真開心,但時間唔早所以我地要番酒店羅行李到火車站結束法國之行lu



去到Paris Austerlitz火車站,可能時間太早(儀同我都未搭過euro overnight train,唔知道原來唔洗過關check in等等,只係等火車到就可以上車,咩都唔洗做 @@),所以又坐低左飲左杯啤酒等睇係邊個月台上車,當中時間太多既關係,睇睇錶我卒之諗起時間岩應該要打番屋企,但老媽冇聽我把聲成個禮拜居然好似冇咩耐性同我講野,係咁易講幾句就好快收線,真係冷酷對冷酷,哈哈

卒之成個鐘後知道月台名,離開酒吧後覺少少肚餓就羅隻雞出黎食,係依個時候我地除左忙碌於食雞外,又開始研究下究竟會咩野人同我地一間房呢?見到一大班punk友係同一月台,我同儀講只要唔好同佢地我就心滿意足lu,食過晚餐雞後,等左陣好快上車lu,火車既走廊真係好窄,我放左個水壺係背囊邊都唔夠位入,真誇張,怪不知有人d行李入唔到房啦,羅0急真大獲

第一次見overnight train既房,原來床未開所以得4張登係度,旁邊有洗手盤有小型衣架等等,雖然窄但算不錯lu,之後有2個外國人入左黎,講講下原來兩個都係法國人,一個自己過巴塞旅行另一個好神秘唔多願講野,態度尚可但明顯英文係好流利只係唔多願講而已

冇幾耐服務小姐入左黎開床同埋收左我地passport去攪手續,原來唔洗自己攪既,嗯

訓火車不嬲好舒服所以我較岩鐘後好快就訓著左,第二朝鬧鐘一響我就好快起身,因為之前係大陸試過賴床攪到鞋都冇著爭d落唔切火車,所以今次我學乖左lu,哈哈

Part.09(07May-BCN)

<30to12/04/08>
Photo Link <<<<<<<<


No comments: