play list

20 July 2008

網絡世界

可能習慣使然,不太喜歡拍照亦不太喜歡在網上disclose真正的名字提及本身的工作或家人或朋友,(當然有時述事時也會用上朋友的網名簡稱),老實說我上網的日子不太長但亦不太短,由newsgroup,icq及至msn等等,相信應該都有差不多十年左右,初時上網及newsgroup只為多看music,movie等等資訊,當時使用的newsgroup應是叻坊的全盛時期,當中看到不少奇怪人物做出不同的奇怪行為,動不動互駡說出不合理或不是理由的言論,炸版不停發放惡心相片等等,看得多也見怪不怪,記得當年有什麼一個網絡十大風雲人物的選舉,名列前矛的基本上都是熟口熟面的人物,有時和朋友說起回想起來真有趣,哈哈

當時我亦用上第一代p2p的software"Napster",使用56k窄頻download外國的mp3,一首歌可能要用上一至兩晚的時間,速度和今日相比真是小巫見大巫,但在我來說是一個大寶藏,所以我為Napster的訴訟失敗及至慢慢末落真的失落了好一陣子,當然其他的p2p software如Gnutella,Limewire,Winmx等等也相繼出現,但要接上不同的server始終人流不夠及不太方便,心目中的p2p之神始終是Napster,所以我至今時今日也很討厭Metallica,哈哈

Newsgroup年代亦有很多的變化,在我來說當然是以movie及music為主,但後來無意中找到了ghost interest的ng,所以我亦開始了探險年代,短短的數年間我認識了不少來自不同職業不同背景的人亦認識了不少香港的所謂鬧鬼地方,有很多有趣及充滿回憶的經歷及事情, 此外,踏入寬頻年代,newsgroup亦出現了不同的"非常"行為,icq分享,放毒,起底,爆account,亦見到/認識到不少hacker及怪人的異常行為,可能因為當年的見識,所以一直對網上使用有相當大的保留,及至今時今日,對網上理財購物上載私人相簿等等一直覺得很危險,所以現在熱爆的facebook我也一直興趣不大,因為在網上的世界是open的,無論用什麼保密方式,只要遇上有心人或無聊人,做什麼看什麼也如坦胸露臂一樣,facebook主張用真名用真面貌示人還分享一連串身邊人name list等等,可能有點兒己人憂天,但我真的有點不安及接受不了,今日看到一則報導,談及外國越來越多僱主或警方律師等等已開始利用facebook及MySpace的內容及相片搜集資料及証據作進一步用途,本來私人及純粹某一時期的一點想法一些說話或照片,但因是發放在網上,很容易對自己或身邊人引起不可想像的影響,科技電腦越發達及普及,要注意及考慮的事情理應更多及更小心,但發覺越來越多人對此沒有足夠的認知及危機感,網絡世界對人類的生活及影響已越來越大及接近, 步速可能比想像中來得快而狠,小心小心

<20/07/08:日>

11 comments:

野孩子 said...

話時話,我同你同期學上網;
而又係睇newsgroup出身。
你亦講左好多我一直以來o既心底話。真係好~~! :P

互聯網,真係天外有天,人外有人。

另外,到而家都唔知你係男係女?XDDD

Haricot 微豆 said...

Hi there, I came upon your site via Google. Just want to say hello.

BTW, I looked through some of your old posts since 2006 and really enjoy your choice of music and movies. Good taste :)

Haricot
(Canada)

Anonymous said...

虛擬世界對現實世界影響愈黎愈大,人怕出名豬怕肥,而家有咩野揚左,晌網上就會俾人大起底,其實好無奈好無辜,我都覺得而家呢個世界好瘋狂

資源俾人濫用/利用就會變得好恐怖;等同呢個地球一樣,破壞係災難性既……

不過無可否認,上網真係令人見識廣博左,亦了解呢個世界多一點

q"._."p™ said...

野孩子,

原來我地同期既,你好,哈哈,多謝你認同我講既野,一路寫依個blog時一路諗起一套片叫me and you and everyone we know,都係講人與人既溝通及價值觀既改變,有機會睇睇

男與女依方面係網上世界不嬲係一個好易出現既騙局,估估下我覺得幾有趣,依家d女仔影相都好靚同有格,你可能係女都話唔定,哈哈

q"._."p™ said...

Hi Haricot,

Thanks for spent your time to read through my blog & gained a compliment accidentally =P. Be honest, i don't like commercial/pop music & movie. They're almost same without own spirit or character. I lov alternative or indie music/movie as it has many many unexpected element. But the world is too big, i still try my best to explore it & share my feeling in this blog.

q"._."p™ said...

牛,

濫依個字幾好,任何事物一定有佢既好處同唔好處,但過度或太濫就會變得失去當中既意義或價值,中國人既中庸之道就係最好既,平衡係令人最舒服既一種自處態度

Anonymous said...

中庸之道要eq好高,同埋要對自己修為好有要求先做到

呢期我睇緊論語都有講中庸之道,另外裏面講既道理畢生受用。可能真係心態唔同左,而家反而覺得呢種書好正~

如果強制係教科書,呢個社會就會美好好多,有機會睇下

q"._."p™ said...

唔明點解中庸之道要對自己修為好有要求先做到?得閑解釋下比我聽,冇咩耐性,唔多中意睇書,哈哈 =P

q"._."p™ said...

諗諗下你指既"中庸之道要對自己修為好有要求先做到",唔明要求係乜但係咪因為要取當中既"中"一定要掌握或睇通"全面"及至"兩極",而要知"兩極"去取當中既平衡點,就要有足夠既自身修為無論係內涵,想法及行動上既一致,做成不偏不倚既平衡點?

哈哈,我係天秤座,稱野可能會有d優勢 XD

Anonymous said...

最簡單一樣野
俾人激,如果你採中庸之道,我諗你唔會慶,但有時人有情緒,你修為唔好,隨時已經爆粗發火,再激d真係打人殺人

係呀,你講得好岩,睇到全面,'叩其兩極',你先搵到中間位

可惜我是山羊座,XD

q"._."p™ said...

上過禮拜先岩岩睇過人地send比我既星座分析,山羊座既男性係火星之子,最中意挑戰同征服,冇計,只好年紀越大受挫越多學乖左就會收火了,哈哈

間公司又唔係你既,冇必要咁上心,我地都唔見得好,但有時d野/d人,諗/激都冇用,唔到自己個層次去"粗心",棧死細胞同影響自己同埋身邊既人,公司野唔值丫