play list

23 December 2007

深水土步&活在西九板間房展覽

自問對板間房並不太熟悉,可以講話從未真真正正接觸過,只係從平日既電視電影中見到, SoCo係年頭攪既板間房展覽,用上一座係深水土步桂林街頗大的舊樓作為展覽場所,有兩點我十分喜愛

一)自小對舊樓及舊樓梯有一種喜愛,除覺得每座舊樓有佢獨特既靈氣在內(我講既並非什麼神怪野,只係覺得舊東西放得耐自自然然有佢當中的特別生命),舊樓亦有佢獨特既味道,我唔識形容,但依稀記得細個時聞過依種味,舊樓梯因係石頭所做,上上落落既人摸得多,d轉角位會變得好平滑,冰冰凍凍咁我好中意,細個時有親戚就係住依d一座式既唐樓,雖然夜晚冇燈上落都要羅電筒冇咁方便,但落樓梯時摸住依d滑滑既石,感覺好特別

二)展覽場所並非吉樓而係活生生有居民在內,雖然我地登堂入室有少少攪到佢地,但聽講依次展覽除左比我地接觸下板間房既真身外,亦會將今次一部份既收入作為依座樓維修費,背後既意義亦係展示出基層生活既狀況,可能政府係依方面真係做得唔太多,依類地方組織攪既活動,作為小市民既我,係有需要作出小小既支持及關注
<24/03/07:日>
Photo Link <<<<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: