play list

09 December 2007

罪與罰

所講既並非俄國大師既罪與罰,而係前排同人傾開計,友人問到

"如果你有個朋友,多年前因為自己而害死人,多年來每到7月都感到不安既感覺,你覺得依個朋友應否去拜祭下依個死去既人呢?但佢好似真係好驚咁,唔知去唔去好"

我並非教徒,唔識咩叫贖罪,但本著人要為自己做過既事負責任,但負責前一定要攪清楚係咪真係關自己事,因為贖罪認錯並唔係求其敷衍了事,特別係死人咁大件事,我問

"咁依個人既死係咪真係因為自己定佢覺得?而依個贖罪及拜祭又係咁因為7月既事先諗到咁做?如真係自己做錯但只求自己心安而去,咁不如唔好去好過,因為依個認錯真係要一心一意,本著自己既心而行,而依個心如何,只有當事人自己知,做定唔做自己本著心意便可,冇所謂的驚與不驚,相反如果未攪清楚而立亂去認,事情可以可大可小",友人問點解,我分享左一個我聽過既故事

"有一對賣雞既夫婦,唔知點解會諗到自己日日殺生係唔岩既,由果日開始,佢地每次殺雞前都要認認罪及超超道,但求心安理得,但好快好快佢地兩公婆就唔多妥,手爛腳爛,醫極都唔好,後尾求助,得到既回應係,你地咩都唔洗做,只要做番你地應有既本份,你既職業係屠夫,咁就做番你應有的責任,如果你每次都將所有既野立上身,認晒罪,係多餘的,佢生成被宰命,係咪你佢都要死,冇必要為生成屠夫命而良心不安,好快依對夫婦就不藥而癒" 依個故事先唔好理真定假,佢背後既道理係生死有命,如果自己做番自己應該要做既事,就冇必要想多左做多左

當然人要為自己既事負責任,做人做事不要立歪心,慎行慎言係緊要的,特別係後者,可能自己一時既多咀,可以做到好多不可想像的後果,依個又可講去到butterfly effect了,last依段說話,我並冇當場講出黎,因為好似好賣弄自己既價值觀及睇法,有點過位了,人始終係人,要做到先好講,依個係我對教徒有所保留既地方.哈哈

No comments: