play list

26 August 2007

七月十四的十三厶

琴晚又去左做左我最唔精通既打牌玩意,但整晚充斥著不如意,首先係話最早到果個居然最後先到,之後個個好似好飽咁,完全冇人有意慾嗌野食,但果時其實我肚餓爆了,卒之我按捺不住一而再再而三係咁話要嗌野食時,佢地話要等多一個鐘 T_T

ok,去到打牌,因為打全沖,相對黎講我係會輸少d既,但都唔洗冇胡食架,全晚邪到爆,d牌全部都係天一半地一半,打出既牌好快又會摸番番黎,果真係沒完沒了,想點先!?!唉,真係輸自摸都輸死人

到左差不多十二點鐘,聽講打牌從未輸過諾仔打左唔夠10鋪,已食出十三厶,佢嘩嘩聲話依d係邪牌,打時都諗過下食唔食,不過有得食我估冇人會唔食,聽佢講一開仲爭4隻就成局,之後摸一隻中一隻,四round後自摸食出,經由佢口講先知已搭入七月十四子時,又真係幾邪喎,哈哈,不過切話連食第三鋪先唔可以食,其實咁難既牌真係唔知出現既機會有幾大

講番我自己,真係一鋪都冇食過,全程陪打,去到北圈我已按捺不住猛嗌要執位,就係我以為輸足四圈既同時,去到last果鋪就有胡食!!!以為有轉機時點知.........執位時我又........又係坐同一個位,西位,shit!!!

後尾既四圈亦理所當然地冇乜起息,食出既牌5隻手指數得晒,我除左借酒消愁同抽下阿喵阿毛既水外,真係冇咩好做

電視做緊陰陽路7,真係好爛,好似我d牌咁,一樣的爛

卒之係眼訓奄悶既痛苦中挨到4點,打完了!!係番歸既途中,我突然發覺我收番既pizza錢少左,原來我除多左一份!!!!shit 除左輸錢外,我又收少左錢,嗚~~~點解咁對我 T_T

七月十四半夜四點鐘既街上,一個人都冇,只有疏落既車駛過,行到屋企附近,居然又係大熱天背脊係咁發涼手臂起晒雞皮,想點先?!?! 不過冇乜特別既 我估 哈哈哈



附上阿毛(我嗌佢黑俠梭羅)既玉照一張,睇佢既pose幾x有型!哈哈

<25/08/07:夜>

1 comment:

Anonymous said...

又係貓!又係叫阿毛!
btw,我都只係試過連續食兩舖十三么,乜唔食得架第三舖?真係未聽過…